Ben&Jerry's macadamian nuts Maar volgens mij wordt deze niet meer gemaakt. Toevallig niemand die weet of deze nog te verkrijgen is? Of lekkere mokka schepijs in een hoorntje
Vroeger had je ijsjes met bananensmaak die je uit een soort omhulsel omhoog moest duwen. Geen idee hoe ze heetten maar lekker waren ze zeker.
Ojaaah daar krijg ik ook echt de rillingen van dat vieze houten stokje erin!! Krijg ook echt de kriebels als iemand naast me even uitgebreid op dat stokje gaat zitten kauwen brrrr.... Maar daarom neem ik afentoe nog wel een raketje gewoon heel voorzichtig schappen en zorgen dat je niet met je tanden het stokje raakt hihihi Enne verder wat ik heerlijk vind... Mars ice cream, cornetto enigma en de gewone en dan het liefst in de hele punt veel chocola... Maarja is altijd zo'n innieminnie puntje helaas, choco verwenmomentje van hertog, mc flurry rolo, kitkat en stroopwafel, schepijs citroen Oja en van die ijs in plasticjes wat je zelf kunt invriezen... Tiptops noemden we die vroeger... die Uhh en ben vast nog wel wat vergeten..