Ja een jongensnaam. Dat was bij kind 1 en 2 al lastig. Nu nummer 3. We weten niet wat het is. Meidennaam hebben we al, maar een jongensnaam nog niet. Bij de middelste hadden we Niek, maar die wil mijn man nu niet, omdat hij teveel lijkt op de meidennaam van onze middelste. Ik heb nu zelf Cas of Mees, maar ik ben gewoon nog niet overtuigd. Deze gaan we vernoemen naar mijn zussen en het is dus zo dat dan de voorletters C.S.A. wordt of C.A.S, wat mijn man dan weer erg grappig vindt in de combinatie met Cas. . Cas had ik overigens al voordat ik bedacht wat de doopnamen gingen worden. Of misschien dat iemand een leuke jongensdoopnaam van m.arjan weet, zodat het dan CSM wordt. Maar hebben jullie ook nog andere leuke jongensnamen? Een beetje in de trend van Niek, Cas, Mees enz. Het lastige is dat wij een enorm grote familie hebben met veel jongens . De meiden hebben allebei een ie in hun naam. Dit is geen must voor mij. Wel kort en krachtig.
Matt Mart Mats Maik Maas Merijn Melle Sten Rien Cees Krijn Siem Sem Ad Arne Anjo Rienk Luuk Tim Rik Faas Jidde Jochem Tijn Thijs Ben
Koen Jelt Jent Mink Siem Chiel Loek Tuur Just Mart Miel Mil Rein Lieuwe Timo Stef Steijn Noud Nand Karst Jorg Fijs Sten Mats Jorn Joren Kieran Roan Krijn Tijl Rune Stan Sil Coert Rens Vic Max Sjoerd Leon Ivo Jurre Duuk
Wow wat een namen al zeg. Wat fijn. En zie veel leuke namen. Ik zal ze het ook eens aan mijn man laten lezen.
Bram, Brent, Duuk, Jens, Joep, Jort, Koen, Lars, Lenn, Lex, Loek, Mats, Moos, Pim, Quint, Raf, Rens, Rick, Senn, Siem, Stijn, Sven, Thijs, Ties, Twan, Wout