Ik heb echt een grote favoriet, vast niet bij iedereen bekend, maar wij zongen hem op de basisschool. Echt nostalgie voor mij. Wat is jullie favoriet? Sinterklaas, wil je vannacht een beetje vroeger zijn Ik zette ook verleden jaar mijn schoen al klaar Ik ging uit bed, of ik wat kreeg, mijn schoen was leeg Ik lette heel goed op de straat, die avond laat, of't paard van Sinterklaas daar liep, voordat ik sliep Sinterklaas wil je vannacht een beetje vroeger zijn We liggen allemaal te wachten in de maneschijn We willen u zien rijden op het dak en langs de schuur dus kom niet na negen uur. Zo vroeg komt u in elk geval niet overal, U moet nog langs de vogelwijk en langs de dijk Langs eenzaam huisje aan het veer en Bijlmermeer en hier en daar een boerderij maar eerst bij mij -refrein- (x2)
wat staat er in het grote boek. gezongen door v.o.f de kunst . echt de topper hier in huis,elk jaar weer opnieuw! groetjes diana
niet echt een liedje... maar van deze intro krijg ik het helemaal warm van jeugdsentiment.....Geweldig :'( http://nl.youtube.com/watch?v=2QWAlnifBf4
Zwarte piet, wiedewiedewiet, ik hoor je wel maar ik zie je niet. Omdat Jelina het mee probeert te zingen, wiedewiedewiede. haha