Expeditie Robinson, Wie is de Mol? (maar dat is nu even niet op de tv) en detectiveseries als Frost/Midsummer Murders
Men in trees (wil daarna altijd gelijk naar alaska verhuizen), de lama's, wie is de mol, gilmour girls, what about Brian. En peking express!
Nova, het Journaal, Netwerk... Nee hoor grapje. Little Britain, Roseanne, Kinderen geen bezwaar (raar maar ik vind het echt leuk haha) King of Queens, De wereld draait door.. dit zijn volgens mij wel de leuksten voor mij
Oja, What about Brian is ook wel leuk. En op zondagochtend staat hier altijd Villa live aan! (nu dus ook)
- expeditie robinson - Heroes - de Lama's - House - CSI - Mcleods daughters - Hollands/ Americans Next Topmodel - .....
je lijkt me moeder wel, die neemt het altijd op wen kijkt het in bed, als het dan een keer niet is goed gegaan dan hoor je het vloekalfabet voorbij komen Het is dit jaar het laatste seizoen he volgend jaar is het gedaan met deze serie.
CSI, Bones (alhoewel ik dat niet vaak kijk want dan is er altijd voetbal op de TV) en detective series (zoals Poirot en Columbo)
dat meen je toch niet, op Belgie of op de BBC op de BBC lopen ze 2 jaar op voor waar heb je dat vandaan
in Bcc is het voor het laatst nog een seizoen dacht ik, ik heb het van het Belgischshe nieuws daar was het hotnews tijdje geleden. Hier een stukje uit de krant. BBC stopt volgend jaar met Australische serie 'Neighbours' BRUSSEL - Na liefst 22 jaar stopt de BBC volgend jaar met 'Neighbours'. De Britse openbare omroep wil het contract met verdeler Fremantle niet langer verlengen omdat de vraagprijs voor de uitzendrechten van de Australische soap te hoog is. Dat meldt de Britse omroep vrijdag op zijn website.
Voor mij zijn dat: * GTST * Men in trees * Grey's Anatomy * de lama's * Charmed * Friends * NCIS * en nog véél meer