Geboortetens bij bekkenklachten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MinnieJ, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik heb van iemand de geboortetens femina geleend, ik wil dit misschien proberen tijdens de bevalling. Maar nu las ik dus in de handleiding dat er verschillende programma's zijn, onder andere bij bekkeninstabiliteit. Dus ik dacht laten we dat eens uitproberen want ik heb hier enorm veel last van, maar ik krijg me toch een partij harde buiken en de baby reageert er ook echt op door druk bewegen, heb ze gewoon op mijn rug geplakt maar blijkbaar voelt de baby er toch iets van.... Nu vraag ik me af of het niet slecht is voor de baby...of zal het niet weeen opwekken ofzo (die harde buiken). Iemand hier ervaring mee? Hoort dit er gewoon bij?

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

niemand hier ervaring mee?

3. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er zelf persoonlijk geen ervaring mee. Maar ik heb chronische bekkeninstabiliteit door een andere aandoening en overleg hierover gehad met mijn gyn. Mijn gyn heeft geen bezwaar tegen gebruik van dit apparaat. Echter heeft een lotgenootje het advies gekregen om dit absoluut niet te doen tijdens zwangerschap omdat het de baarmoeder kan prikkelen (met als risico vroeggeboorte). Ik heb het daarom nooit durven uittesten. Als ik jou zo lees, dan heb ik toch het gevoel dat het inderdaad wat prikkelt, dus ik zou persoonlijk het niet meer gebruiken. Maar de meningen van de artsen lopen hier zelfs over uiteen...

4. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    O lees nu pas dat je 38 weken al bent, dan is risico op vroeggeboorte ook niet meer zo...

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ja toch wil ik liever nog even wachten met bevallen:)

Mijn schoonouders komen de 4e dus dan heb ik fulltime oppas, ik was bij mijn zoontje een week te laat dus vind het niet erg als dit nu weer het geval is, heb ik tenminste fulltime oppas in huis:D

Maar goed dan ga ik het verder niet meer gebruiken!

Deel Deze Pagina