hier vanochtend 74.8 jippie! ik kom van de 81 dus al 6 kilo kwijt ook pas vanaf januari dus het gaat niet hard.. maar hopelijk wel blijvend.. ik wil als het lukt naar de 60/65 kilo!
Hihi wat leuk eindelijk een iemand die kleiner is dan ik ik ben 1.50 en weeg nu 51 kilo, ik blijf maar hangen op dit gewicht.:x wil graag wat minder, onder de 50 maar dat lijkt maar niet te lukken...
Ik weeg nu 66 en ben 1.63 Sinds gisteren heb ik officieel geen overgewicht meer En ben sinds 1 januari 12 kilo afgevallen. (nog 6 te gaan)
Ik weeg nu 89. Voor mijn zwangerschap 83 dus ik wil er nog 5 of 6 kilo af. Ik was wel 22 kilo aangekomen dus ben al aardig tevreden. Ik ben overigens 1.91 lang.
Ik ben 1.69 en weeg nu 70 kg. Ik wil er nog 3 kg af. Bij de 1e zwangerschap was ik erg veel aangekomen en woog ik rond de 96 kg
ik schommel rond de 50 tegenwoordig, vroeger rond de 45.. 1,62m ben ik ongeveer dacht ik... vroeger deed ik mijn best om aan te komen, maar heb lang zittend werk gedaan, dus wil nu van het ontwikkelde buikje af
Ben 1.67 en weeg denk ik 69 ofzo. Zal ff aan de buurvrouw vragen of ik weer ff op haar weegschaal mag staan. Wil graag rochting de 65... Maar als een maand of 4 bezig. Gaat zo langzaam.....
Voordat ik stopte met de pil woog ik 91 (kledingmaat 40), na het stoppen met de pil kwam er elke maand een kilo bij totdat ik zwanger raakte (duurde 9 maanden, dus 9 kilo). Nu 31 weken zwanger en 110 kilo. Wil heel graag na de bevalling straks weer terug richting de 90. Ben heel benieuwd hoe dat gaat lukken. Ben trouwens 1.78m.
ik ben 1.76 en weeg 74kg. ik wil er zeker nog een paar kilo af! ik vind mezelf het mooist rond de 65 kilo...
Hier 1.65m en rond de 57,5 kg. Ik ben best tevreden, hoewel ik na het stoppen met de pil wel wat ben aangekomen. Voorheen woog ik meestal tussen de 55 en 56 kg.