Schrik me een hoedje net pff. Ik ben 1,67 en was 66 kilo en nu 72 kilo ! Krijg je als je stopt met roken . Manlief : 1.92 en van 84 kilo na 92 kilo . nu die weer werkt 1 kilo er weer af. Zon kom marnat en velen met mij moeten bewegen. Moet gewoon weer vele kilometers fietsen.
Nu 73.5 kg, voor ik zwanger werd woog ik 77.5 kg. Ben al drie weken erg ziek van de zwangerschap dus de kg's vliegen eraf! Op zich geen probleem, heb genoeg reserves . Ik ben 1.68 m.
60 kilo bij 1.67. Zou graag onder de 60 willen komen en ben sinds kort met sporten begonnen dus komt wel goed
Voor mijn zwangerschap woog ik 90 kilo (was te zwaar, met 80 ben ik tevreden, maar tijdens de zw schap niet gelijnd natuurlijk). Ik ben 20 kg aangekomen en woog einde zw schap 110 kg. Nu 1,5 jaar later weer aan het lijnen. Ben nu 88.7 kg en wil graag naar de 80. Moet zeggen dat ik met 70 kg ook mager oog, ribben die uitsteken evenals sleutelbeenderen. Ik ben 1.78 lang.
Ik weeg 65,1 kilo bij 1.69. Vind het qua gewicht prima, maar ben wel aan het sporten om alles wat strakker te krijgen. Merk wel dat dat na een tweede zwangerschap een stuk moeilijker is!
Ik geloof rond de 52/53, hoef er niks voor te doen, ja beetje lopen achter de kinderwagen en heb een hele snelle verbranding, kan ook alles eten wat ik wil, maar blijf helaas hierdoor wel honger houden.\ Ik ben trouwens 1.70
Ik ben 1.60 en weeg 59 kg. Dit is wel voor een groot deel spiermassa door veel sporten. Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voor ik aankom.
Voor de zwangerschap 94 kilo einde zwangerschap 108 en nu 71 kilo ik ben 1.73 lang. Dit komt vooral door op mijn eetpatroon aan te passen en gezonder eten. Maar vooral door veel te bewegen veel wandelen met de kleine. Wil wel graag weer de 6 ervoor hebben. Ik lijn niet maar eet gezonder.
Ehh nou ik ben nu zwanger, en heel lang (184 cm), maar hiervoor woog ik 76 kg. Was wel aan het afvallen want woog altijd tussen de 65-70. Ga ik na mijn zwschap wel weer mee verder. Op dit moment is het echter al iets van 85..
1.62 en rond de 100 kilo gelukkig al tijden stabiel. Ben wel veel zwaarder geweest toppunt was voor mij 115 kilo.. En een keer 120 maar toen was ik zwanger van mijn oudste. In de laatste zwangerschap ben ik juist afgevallen en daarna redelijk stabiel gebleven van de 105 naar rond de 100 in januari woog ik nog 98. Maar rond de 100 is hier dus stabiel. Gelukkig. Zo heel verhaal haha.
Hier tussen de 50 en 52 kilo. 52 vind ik nog prima maar weeg nu 50 (voel me al 2dagen raar/niet lekker en dan vliegt het er weer zo af..) Ik had wel wat meer curves willen houden na de zwangerschap, maar goed zit verder strak in m'n velletje dus mopper maar niet te veel.. Ben 1.69