Ben 1,60 en 55 kilo. Voor mn zwangerschappen zo rond de 52. Eigenlijk wil ik die kilo's er weer af want hou nu met mn tengere lijf een gek dik buikje wat totaal niet in verhouding staat met de rest. Maar ja... discipline!!!
1,73 cm en weeg op het moment 70,1 kg... ben in aantal maanden tijd 8 kilo afgevallen, mijn streefgewicht is 65 kg. Maar ik doe het op het gemakje op mijn eigen tempo dan werkt het het beste en blijft het er ook vanaf
1.68 lang en 67 kilo niet dik dus maar een aardige flubberbuik door de zwangerschap en zit ook niet echt strak in het velletje sporten maar!
Dat is niet veel nee.. En ik mopper al met m'n 50 bij 1.69.. Kan me dus wel voorstellen hoe jij je voelt..
Ik ben 1.68 en weeg 71 kilo. Slank met vlees, zoals mijn mannetje zegt Ik wil ook niets afvallen, want ik hou niet van superslank. Hou van volle bovenbenen en kont.
52 ongeveer, en ben 1,67 Voor de zwangerschap woog ik rond de 56/57 en daar wil ik weer wat meer naartoe. Vind dit te weinig
Momenteel weeg ik 53 kilo bij 1.60m. Vanwege de bv val ik heel makkelijk af dus momenteel is het voor mij belangrijk om vooral op gewicht te blijven en het liefst zelfs nog een reserve kilo erbij te kweken.
Vanochtend 70,9 bij 1.70. Ik zou graag 5 kg afvallen. Over een week begin ik met hardlopen, hoop dat dat helpt . En een beetje opletten met snaaien .
Nu tussen de 63 en 64 bij 1.69. Ik sport veel. Ook krachttraining. Ik wil graag nog wat eraf maar ben nu vnl. bezig met mijn vetpercentage dus weeg me eigenlijk niet meer. Is als je veel sport niet zo belangrijk, vet wel.
60 kg, maar als ik 1.50 lang ben is het te veel en als ik 1.80 ben weer te weinig. Gewicht zelf zegt niet zo veel. Denk dat je beter naar het BMI kunt kijken - hoewel dat ook niet altijd een juist beeld geeft omdat ieders bouw weer anders is. Na mijn zwangerschap woog ik (1.76) 90kg, nu meestal tussen 55-60. Schommelt nog wel eens wat.
Ik ben 1.68, woog voor de zwangerschap tussen de 72 en 75 kilo.. Nu zit ik op 92 Streven is straks wel weer terug naar de 72 haha.. Maar denk dat ik de komende maanden de 100 wel aan ga tikken
75 kg bij 1m76. Niet echt te zwaar maar voel ke er niet zo lekker bij. Woog vroeger altijd rond de 65 en dat gaat nooit meer lukken vrees ik maar met 70 kilo zou ik al heel blij zijn dus dat is mijn doel voor de zomer