Ik ben 1.65 lang en 58 kilo zwaar. Mijn 'normale' gewicht is meestal 60/61 kilo, maar nu met de borstvoeding ( vermoed ik althans ) moet ik flink bij-eten om niet teveel kilo's te verliezen. Wil niet minder dan mijn huidige gewicht gaan wegen. Krijg ik een spits bekje en dat past niet bij me
75 kilo bij 1.75m. Ben nu in totaal 8 kilo afgevallen, woog dus 83, wil graag rond de 68 wegen. Maar vaak blijf ik op de 73 kilo hangen. Op een of andere manier is dat voor mij een goed gewicht, denk ik.
Ik ben 1.75 en weeg 60 kilo. Tijdens de zwangerschap ben ik 2 kilo aangekomen, maar inmiddels ook weer eraf.
Neenee, dat zeker niet. Ben nu gewoon gemiddeld, maar let ook niet echt op mijn voeding en beweging. Op die manier bedoelde ik dat ik dan op een gezond gewicht zit (met hulp van gezonder eten en meer bewegen) .
70-71 kilo bij 1.60 een bmi van 28 geloof ik. Ben al 20 kilo afgevallen maar heb de motivatie niet om door te gaan en als ik iets lekkers heb gehad dan denk ik, och heb toch al gehad dan maar de hele zak. Ik baal wel met dit mooie weer, overal waar ik kijk, mooie slanke vrouwen. Hopelijk vind ik snel weer de motivatie
melrose hier 96 hoor dus zo"n buitenbeetje ben je niet. ben wel aan het afvallen en voor mijn rug moet ik nog meer afvallen, dat beweegt makkelijker voor me.