Gezellig en goed restaurant waar wemrt vrienden nieuwjaarsdiner kunnen houden! Zitten daar een weekendje. Ken zelf dieomgeving niet maar misschien hebben jullie leuke tip?
In Zevenaar heb je een hele goede wok zitten! Wokmasters heet die geloof ik. Zevenaar ligt heel dicht bij Arnhem en je kunt er echt lekker eten! Ik ben normaal helemaal niet zo van dat wokken, maar deze vond ik echt goed. Dat wil dus heel wat zeggen, hahah . Verder geen tips, kom daar ook niet weg namelijk maar we zijn dit jaar een weekje op vakantie geweest in Duiven en hebben daar toen dus heerlijk gegeten . Is trouwens ook goed te doen met kinderen, daar houden ze echt rekening mee en zelfs de tafel werkt mooi gedekt voor mijn toen 1,5 oude dochter
Dank je wel! Er gaan geen kinderen mee en ben zelf niet zo van het wokken.. Maar bedankt voor je moeite!
Wat voor ambiance/prijsklasse zit je aan te denken? Dan kan ik je wel verder helpen. Weet wel een aantal restaurants (woon op 10 min afstand van arnhem) T raadhuis in duiven Hunting lodge roosendaal Kommensael lathum Om alvast wat voorbeelden te noemen
http://www.peerdestal.nl In Ellecom (vlakbij Rheden), echt super lekker eten. Wel populair en heel druk. Weet niet of dat ze nog plek hebben.
Ik heb een jaar in Doesburg gewoond en ik kan je de chinees absoluut aanraden! Zij hebben de allerlekkerste sate die ik ooit gegeten heb en ik heb daarna nog geen chinees gevonden die aan die sate kon tippen! Ik weet de naam alleen niet meer maar er is er maar 1 dus kan niet missen, Er zat toen ook een goed eetcafe schuin tegenover de Aldi.Was ook erg goed en niet duur.Ik weet niet of deze er nog steeds zit.
Rose's aan de Rijnkade in Arnhem. En er zit nog een goede aan de rijnkade..... kan zo niet op de naam komen, erg hippe tent.
dank jullie wel voor het meedenken! we gaan of naar Rose's of naar een eettentje in Rheden waar ik de naam even niet meer van weet.