ik moet er 10 kilo af hebben, ik ben te lui, wanneer de kinderen in bed liggen ben ik blij dat ik op de bank kan zitten haha, zie het echt niet zitten om dan nog wat te gaan doen verder snoep en chips ik echt heel veel, ik weeg 70 kilo, en wil graag 60 wegen, maarja ben chronische ziek en gebruik dagelijks prednison dus afvallen zal niet makkelijk gaan ! eerst maar eens beginnen met 5 kilo, en stoppen met snoepen en chipsen en daarna misschien in het voorjaar toch beginnen met een sport ofzo.
heb een aantal goede voornemens... in ieder geval afvallen, maar daar ben ik al in 2011 mee begonnen.. dan is er iets in de opvoeding van mijn kids wat ik anders wil gaan doen... Dat zal het moeilijkste worden en minder achter de pc...euhmmm begint al goed vandaag
Mijn goede voornemens zijn; * beter met geld omgaan *wat relaxter worden, minder stressen * mensen laten voor wat ze zijn, niet druk om maken, kost teveel energie * richten op onze bruiloft in juli, moet een geweldige dag worden! *nog meer genieten van m`n kinderen, meer dan ik al deed!
Vertrouwen hebben in mijn eigen gevoel. Niet teveel twijfelen. Genieten van onze opgroeiende dochter.
Toch weer afvallen (12 kilo).. Maar ook: - vaker echt exclusieve aandacht aan onze oudste besteden (samen naar het zwembad, spelletjes doen, samen wandelen etc), die is er naar mijn gevoel de afgelopen maanden toch stiekem een beetje bij in geschoten door de komst van de nieuwe baby - een keer naar een opera en ballet - iedereen op de verjaarskalender een kaart sturen
Haha iedereen, nou ja, bijna, wil afvallen! Ik ook! Maar eerst maar eens een hopelijk gezonde baby mogen ontvangen. Daarna wil ik een leuke baan vinden, ben nu werkeloos. En daarna wil ik m'n rijbewijs halen! Poeh zou dat wel lukken n een jaar?
- Minder 'perfect' het huishouden willen doen (ben nog al een poets-freak)! - Minder druk maken om dingen. Het is wat het is en me daar meer bij neerleggen dus! - Minder bazig proberen te zijn (ben nog al een baasje stiekem). - Meer genieten! - Mama worden (hopelijk)
Minder druk maken om t huishouden. Doe echt te veel en te vaak Stoppen met roken Meer genieten van leuke dingen en van mijn zoontje en partner.
Jij ook stoppen met roken? ik ook ben al 5 uren rookvrij... maar tis pittig hahahaha. als ik eerst maar es die 12 uren haal denk ik steeds dan gaat het hoop ik beterder. Ik zet door!
-Minder stressen om dingen die toch niet belangrijk zijn! - 5 kg afvallen (dus ook meer sporten!) - Stoppen met roken (pas als ik ben afgevallen)
Zou eerst proberen om het gewoon Cold Turkey te proberen... als je maar wilt lukt het wel. Maar kan jij voor jezelf niet voor de volle 100% die knop omdraaien, dan kan je pleisters gebruiken wat je wilt, je motivatie is er nét niet helemaal. Ik ben sinds een kleine 2 dagen voor oudjaar gestopt, en tot nu toe nog geen enkele keer behoefte aan een sigaretje gehad! Heeeeerlijk! Verder wil ik,.. flink afvallen! Meer aan mezelf denken en rust nemen!
Ook hier een lijstje met goede voornemens: -bevallen en genieten van ons tweede kindje -propedeuse halen -hardlopen weer oppakken (en gelijk mn zwangerschapskilo's te lijf gaan) -op zoek gaan naar een baan dichter bij huis Genoeg te doen dus dit jaar
ik had me voorgenomen om in 2012 zeker 15kilo af te vallen maar dat heb ik de laatste 2maanden van 2011 nog ff snel gedaan . stoppen met roken... kan ik doen maar ik rook 2-4 sigaretjes op n dag en die vind ik echt lekker mn gebit is ook al opgeknapt dus dat kon ik ook weg strepen dus heb me voorgenomen om vol zelf vertrouwen te genieten van mijn kindjes en vriend en alle complimentjes die me om mn oren vliegen met n brede smile aan te nemen en het ook te geloven en proberen om niet met n rood hoofd dan je wel te zeggen ohja en ik blijf nog zeker 5 maanden doorgaan met borstvoeding geven aan mijn moppemeisje
Een gezond kindje op de wereld zetten en nog meer proberen te genieten van mn kindjes een ook van het feit dat ik lekker elke dag bij ze thuis ben.
Meer genieten van het leven! Dat houdt voor mij in: - Stoppen met werken zodra de zaak verhuisd naar het midden van het land. - Paard aanschaffen! - De laatste 7 of 8 kilo afvallen ( ben er al 13 kwijt ) - Mij minder druk maken om geld, terwijl het niet nodig is. - Genietengenietengenieten en waarderen wat wij WEL hebben, niet wat we NIET hebben.