Verder gaan met afvallen en daarom dus ook weer meer gaan sporten (is de afgelopen maanden wat in het slop geraakt).
Ik heb voor het eerst gezegd....geen voornemens...want eerlijk is eerlijk....ik hou me er toch nooit aan.
Mijn voornemen om minder te snoepen gaat nu al mis komt mijn moeder aan met overheerlijke koeken, nu mag het nog zegt ze. Hahahahha daar kan ik geen weerstand tegen bieden
Meer deelnemen op deze site Heb me destijds aangemeld, wel veel meegelezen en nu verhuisd en alles is weer rustig dus meer tijd om hier door te bregen
Wat goed van je 2 dagen! Ik heb toch maar een pleister geplakt vanochtend... Moet zeggen dat het werkt sindsdien niet meer gerookt nu volhouden dus... Ik wil echt stoppen met roken! beter voor de gezondheid en de beurs ben ooit begonnen toen ik 25 jaar was! daarvoor nooit gerookt... Hoe dom kan je zijn om op je 25 e nog eens te beginnen denk ik nu
mijn voornemens zijn; -30 tot 37 kilo afvallen (dit jaar gaat het me lukken!!) -rijbewijs halen -hopelijk werk vinden of een opleiding gaan doen -minder stressen en me niet meer onnodig druk maken -nog meer genieten van me kinderen en me dierbaren om me heen!
Ik heb er ook aardig wat!! -Afvallen (minimaal 5, maximaal 10 kilo, ff kijken hoe het gaat ) - Minder zorgen maken over nutteloze dingen - Mijn bachelor Klinische psychologie halen!!! -Hogere cijfers halen op studie -Minder nutteloos geld uitgeven (dus: zelf brood klaarmaken en niet zo vaak duur lunchen op de campus...) -Minimaal een leuke date (want m'n relatie is net uit )
meer mijn grenzen aangeven ook al houdt dat in dat mensen me niet altijd even aardig vinden, vooral op mijn werk heb ik daar moeite mee. volgens mijn man ben ik overal zo assertief als de pest behalve op mijn werk
- examens halen op mijn werk - rijbewijs halen - zwanger worden van een gezond kind - meer dingen buiten de deur doen met mijn zoon - het verleden achter me laten (vooral de mensen) - geld niet aan onnodige dingen uitgeven - hopelijk weer gelukkig kunnen zijn..
Afvallen Beter worden in het huishouden Financien beter op orde houden kinderboek onderhand eens afmaken Liever worden tegen mijn vriend