MIjn wens: Zwanger raken (en blijven) van een derde kindje Mijn voornemen: nog 15kilo eraf, en uit mijn dip komen! Verder hoop ik dat ieders wensen en voornemens zullen uitkomen
Mijn voornemen is om het afvallen weer op te pakken en mijn wens is dat ik een leuke baan vind zodat we wat meer financiele zekerheid krijgen en dan misschien voor een tweede kindje kunnen gaan!
Mijn wens is dat ik volgend jaar eindelijk een huisje krijg voor mij en mijn zoontje samen. En dat iedereen gezond blijft en gelukkig is/wordt/blijft!
Mijn wens ik eindelijk een 3de kindje op de wereld mag zetten. Dat iedereen in mijn familie gezond mag blijven..goede voornemen afvallen, minder snel te stressen om alles..
Mijn wens is om een gezond kindje op de werld te zetten in 2013. voornemen minder geld uitgeven hahahaha...
Voornemen: kei en keihard werken om te mogen blijven op de werkplek waar ik nu zit (gaan er een hoop uit) en dan eindelijk een vast contract binnen halen... Wens; dat er opeens een middel is voor de ziekte van mijn man. Aangezien dat vrijwel onmogelijk is dan in ieder geval dat zijn gezondheid volgend jaar nog niet verslechterd...
Een betere (meer relaxte) moeder zijn, me niet meer zo gestresst voelen en eindelijk de ellende van de afgelopen jaren achter me kunnen laten en de toekomst weer rooskleurig in kunnen zien is wat ik wens voor 2013...
Voornemen... Veel afvallen en mezelf lekkerder in mijn lijf voelen. Wens.....eindelijk zwanger worden en ons eerste kindje verwelkomen ...
Dat mijn vriend een baan vindt. Samenwonen Tygo gezond en happy blijft Goede afloop laatste rechtszaak!
Heel veel sparen Eind 2013 huisje kopen Wens: dat mijn gezin nog net zo gezond en gelukkig mag blijven.
Om af te vallen. Beter voor me zelf op te komen en niet meer zo over mee te laten lopen. En een wens Dat we net zo gezond en gelukkig met ons gezin mogen zijn.
Zwanger worden en zwanger blijven. Bevallen na de 37e weken en een kraamtijd krijgen! Oh en hopen dat manlief een baan vind!!
Mijn goede voornemen; Euh 30 kilo afvallen pfff.... Mijn wens; Stiekem toch hopen op een 4e kindje... Voor de rest wens ik dat 2013 weer een heel mooi jaar mag worden, met veel liefde, geluk en gezondheid voor ons gezin/familie en iedereen!!
Ik wens als eerste dat we komend jaar er allemaal nog mogen zijn en lekker kunnen genieten van elkaar in alle gezondheid. En ik hoop dat ik eindelijk eens tevreden ga zijn en kan vinden waar ik al zo lang naar zoek.