Mijn wensen... Helemaal beter worden van mijn lyme. Ik wenste het vorig jaar ook al helaas en het heeft niet geholpen ondanks dat het al minder is Wens 2 is een kindje. Ik wil het zoooo graag en wacht al zooo lang (Dan heb ik het niet over die 2,5 jaar,de wens is er al vanaf mijn 25e en ben nu 36) Wens 3: Dat mijn lieve schoonzusje een gezond voldragen kindje krijgt na het overlijden van haar kindje. Wens 4: dat ik heel oud en gelukkig mag worden met mijn liefde van mijn leven. Pfoe ik wens nogal wat.
Daar hoef ik niet over na te denken, mijn wens is dat ons zoontje bij ons mag blijven en geneest(hij heeft leukemie) Meer hoef ik niet....
Ik wens voor je mee! Voor mezelf wens ik de basale dingen in t leven als een eigen woning, een baan en in de toekomst een leuke partner en soort van vader voor m'n kind.natuurlijk wens ik vooral gezondheid voor m'n kind, mijn naasten en mezelf.dat ten eerste... Goede voornemens...hm meer geduld hebben!
Ik wens een voorspoedige bevalling en een gezond kindje. Ik wens een baan voor manlief, zit net een week in huis Ik wens mijn lichaam weer terug, dus daar moet ik zelf hard mee aan de slag!
Meer dan 25 kilo afvallen een vaste leuke baan en een 2 de kindje en dat me kleine knul maar gezond mag blijven
Ik wens dat IVF wel werkt en dat wij papa en mama mogen worden van ons eigen lief klein mensje. Ik hoop dat 2013 wat positiever wordt voor velen om ons heen incl. onszelf. En ik neem voor om hier aan mee te werken dat we positief 2013 doormaken. Voor allen: ik hoop dat jullie wensen uitkomen! Hoe klein of groot ook!
Ik wens dat wij gezond mogen blijven Maar ook dat mijn nieuwe "event"(een Ladies Night) een groot succes zal worden. Stiekem hoop ik dat ik er 2 mag doen dit jaar.
Mijn goede voornemen is heel bewust te gaan genieten van al het nieuwe dat gaat komen... De kleine in januari, het zijn van een gezin... Ik wil dit heel bewust mee gaan maken. Heel vaak leef ik gewoon van dag tot dag, draai ik mijn routine, doe de dingen die ik moet doen... Maar dat patroon wil ik dus doorbreken en intens genieten van al het moois wat gaat komen!
Goede voornemens: Minimaal 15 kg afvallen Kijken voor een minder belastende baan en hopen deze ook te krijgen Wens: Dat mn gezin gezond blijft en dat ik hopelijk eens zonder nek / schouder pijn kan leven!!
Ik hoop dat 2013 een bijzonder jaar voor ons word. Mijn wens is dat mijn beste vriendin weer 'beter' word. Ze loopt al bijna 3 jaar met BI en de artsen hebben de moed opgegeven.
Een speciaal voornemen heb ik niet voor het nieuwe jaar. Mijn grote wens is dat ons kindje op een aandoeing na gezond zal blijken te zijn en onze andere kids samen met ons kunnen genieten en ons leven in een rustiger vaarwater terecht zal komen......
Dat mijn man gelukkig wordt in zijn nieuwe baan. En bovenal, dat de hele familie gezond mag blijven, en opa en oma geneest van kanker.
Ik wil graag 15kilo afvallen en hoop op een goede zwangerschap en ons eerste kindje. Nelly, ik hoop dat je wensen mogen uitkomen! En voor de rest natuurlijk ook!
Mijn wens voor 2013, is dat we weer een beetje het geluk aan onze zeide krijgen. Het is al een beetje het geval, door dat ons oude huis verkocht is, maar daar zit dan wel weer een mega restschuld op. En dat er toch eindelijk een keer een tweede mag komen. Voornemen heb ik niet echt.
Beter voor mezelf zorgen en 'genezen' van de paniekaanvallen waar ik mee kamp. Als wens; dat mijn gezinnetje en familie/vrienden allemaal gezond mogen blijven!