Wat is jullie hobby?

Discussie in 'De lounge' gestart door daaniejj, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik spaar geboortekaartjes. Maak soms 3D kaartjes. Zou wel graag taarten willen maken maar dat is echt een dure hobby dus dat word voor mij helaas niks. Maak soms voor me zusje haar winkel wel kraammanden, luiertaarten, 3wielerluiertaart ofzo. Zij leveren de spullen en ik maak haha, dat vind ik dan nog wel leuk. Maar dat is af en toe dus ook niet een hobby te noemen. Heb laatst een naaimachine gekregen zou daar wel wat mee willen doen maar ik kan er totaal niet mee overweg helaas dus daar kom ik ook niet ver mee......

2. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Ik heb vorige week mijn hobby weer opgepakt:
    Scrapbooken!

En verder maak ik kleding en wil heel graag eens taarten maken maar dan moet ik eerst een goede oven hebben.

3. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Hier ook een taartenbakster, vind het na twee jaar nog steeds superleuk, alleen met 2 kleine kinderen heb ik er niet zoveel tijd meer voor. Volgend jaar gaat de oudste naar school dus dan kunnen we er weer meer maken. Mag er as maand toch weer 3 maken.

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat grappig! Wij hebben ook een Maine Coon :D Een heel mooi beest is dat! Ik wil ooit nog een rode hebben ook. Die vind ik helemaal super mooi!

Maar mijn hobby (en die van mijn man) is duiken! In binnen en buitenland. En ik zwem veel. En ik maak erg veel foto's.

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Fotograferen, foto's bewerken en digiscrapping (zie banner) ;) !

6. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    mijn hobby is borduren en toneelspelen

7. Only me

Only me Niet meer actief

Ik schilder en ik maak pasteltekeningen. Van de natuur en portretten.

Tevens ben ik ALTIJD in de tuin aan het werk, heerlijk!

8. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Ik heb een paard, en dat is meer dan een hobby! Kost veel tijd maar ik geniet er des te meer van!

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb zaterdag een workshop taarten maken gevolgd!
    Erg leuk! EN als het goed is komt deze week een start pakket binnen en dan hoop ik daar wat meer mee te gaan doen, dus ik geloof dat ik een nieuwe hobby heb ;)

Oh en ik deed voorheen modellenwerk als hobby maar sinds de kleine is geboren heb ik dat niet meer veel gedaan...

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Wij hebben sinds een jaar een maincoon poes:D Mijn vriendin heeft een kater aangeschaft. Volgend jaar willen we er een nestje bij proberen te krijgen.

Verder ben ik gek op mijn hondjes 2 jack russells
    en mag ik graag in de tuin bezig zijn. Maar vind borduren ook leuk en ben nu aan het haken geslagen eens kijken of dat wat lukt, oja mag ook graag naaien.

Bekijk bijlage 140351

11. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Duiken is toch wel een grote hobby geworden.
    Ik wil nog steeds leren om taarten en cupcakes te decoreren.
    Voor de rest fotografie in de natuur.

12. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

sinds een kleine week is dit mijn nieuwe hobby :

Bekijk bijlage 140361

en hij heet Mylo

en verder hou ik van lezen en digi scrappen.

13. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Reizen, liefst zo veel en zo ver mogelijk.

14. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen

Hahaha dat hebben veel mensen terwijl het verschil toch wel overduidelijk is ;)
    Maine Coons horen een brede vierkante snuit te hebben en een dip in hun profiel (het liefst van 45 graden hahaha maar dat is wel erg overdreven) en Noorse boskatten hebben een driehoekige snuit, zijn daardoor zeg maar spits, ook moeten ze een recht profiel hebben.
    Tevens is het gewenst dat Maine Coons wat grotere oren hebben die wat dichter bij elkaar geplaatst zijn en hebben ze meestal lynx tips, wat noorse boskatten meestal niet hebben (kan wel)

15. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen

Ik las je berichtje en zag je profielnaam en die vond ik wel erg leuk. Onze kater heet namelijk Supernova's One Wild Night ;)

16. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen

achhh wat een schatjee!!

17. Only me

Only me Niet meer actief

Wat een poepie!

18. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ja he ! hij is ook zoo lief :D
    hij si nu 11 weken oud en mega druk hahahaha
    het is een kruising tussen een friese stabij en een finse herder :D

19. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

voorheen hondenshows (2 poedels), paardrijden, maar helaas door ziekte kon ik niks meer doen (oja deed ook nog behendigheid en flybal)

straks beginnen we weer met flyballen.

en sinds kort ben ik aan het schileren gegaan, vroeger ook wel wat gedaan, maar al bijn 20jr niks mee gedaan. ben nu met een portret bezig van mijn dochter en hond, erg gaaf.
    daarna wil ik van 1 hond nog een schilderij maken en dan van de motoren en dan en dan....... dat zien we wel hihi

oja zoafentoe maak ik ook taarten, in mei ga ik mijn eigen bruidstaart maken

20. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Fotografie. Heerlijk! Niets fijner dan rondkijken & zoeken naar het mooiste plaatje........

Deel Deze Pagina