ik spaar geboortekaartjes. Maak soms 3D kaartjes. Zou wel graag taarten willen maken maar dat is echt een dure hobby dus dat word voor mij helaas niks. Maak soms voor me zusje haar winkel wel kraammanden, luiertaarten, 3wielerluiertaart ofzo. Zij leveren de spullen en ik maak haha, dat vind ik dan nog wel leuk. Maar dat is af en toe dus ook niet een hobby te noemen. Heb laatst een naaimachine gekregen zou daar wel wat mee willen doen maar ik kan er totaal niet mee overweg helaas dus daar kom ik ook niet ver mee......
Ik heb vorige week mijn hobby weer opgepakt: Scrapbooken! En verder maak ik kleding en wil heel graag eens taarten maken maar dan moet ik eerst een goede oven hebben.
Hier ook een taartenbakster, vind het na twee jaar nog steeds superleuk, alleen met 2 kleine kinderen heb ik er niet zoveel tijd meer voor. Volgend jaar gaat de oudste naar school dus dan kunnen we er weer meer maken. Mag er as maand toch weer 3 maken.
Wat grappig! Wij hebben ook een Maine Coon Een heel mooi beest is dat! Ik wil ooit nog een rode hebben ook. Die vind ik helemaal super mooi! Maar mijn hobby (en die van mijn man) is duiken! In binnen en buitenland. En ik zwem veel. En ik maak erg veel foto's.
Ik schilder en ik maak pasteltekeningen. Van de natuur en portretten. Tevens ben ik ALTIJD in de tuin aan het werk, heerlijk!
Ik heb zaterdag een workshop taarten maken gevolgd! Erg leuk! EN als het goed is komt deze week een start pakket binnen en dan hoop ik daar wat meer mee te gaan doen, dus ik geloof dat ik een nieuwe hobby heb Oh en ik deed voorheen modellenwerk als hobby maar sinds de kleine is geboren heb ik dat niet meer veel gedaan...
Wij hebben sinds een jaar een maincoon poes Mijn vriendin heeft een kater aangeschaft. Volgend jaar willen we er een nestje bij proberen te krijgen. Verder ben ik gek op mijn hondjes 2 jack russells en mag ik graag in de tuin bezig zijn. Maar vind borduren ook leuk en ben nu aan het haken geslagen eens kijken of dat wat lukt, oja mag ook graag naaien. Bekijk bijlage 140351
Duiken is toch wel een grote hobby geworden. Ik wil nog steeds leren om taarten en cupcakes te decoreren. Voor de rest fotografie in de natuur.
sinds een kleine week is dit mijn nieuwe hobby : Bekijk bijlage 140361 en hij heet Mylo en verder hou ik van lezen en digi scrappen.
Hahaha dat hebben veel mensen terwijl het verschil toch wel overduidelijk is Maine Coons horen een brede vierkante snuit te hebben en een dip in hun profiel (het liefst van 45 graden hahaha maar dat is wel erg overdreven) en Noorse boskatten hebben een driehoekige snuit, zijn daardoor zeg maar spits, ook moeten ze een recht profiel hebben. Tevens is het gewenst dat Maine Coons wat grotere oren hebben die wat dichter bij elkaar geplaatst zijn en hebben ze meestal lynx tips, wat noorse boskatten meestal niet hebben (kan wel)
Ik las je berichtje en zag je profielnaam en die vond ik wel erg leuk. Onze kater heet namelijk Supernova's One Wild Night
ja he ! hij is ook zoo lief hij si nu 11 weken oud en mega druk hahahaha het is een kruising tussen een friese stabij en een finse herder
voorheen hondenshows (2 poedels), paardrijden, maar helaas door ziekte kon ik niks meer doen (oja deed ook nog behendigheid en flybal) straks beginnen we weer met flyballen. en sinds kort ben ik aan het schileren gegaan, vroeger ook wel wat gedaan, maar al bijn 20jr niks mee gedaan. ben nu met een portret bezig van mijn dochter en hond, erg gaaf. daarna wil ik van 1 hond nog een schilderij maken en dan van de motoren en dan en dan....... dat zien we wel hihi oja zoafentoe maak ik ook taarten, in mei ga ik mijn eigen bruidstaart maken