Omdat ik mijn hobby achter heb gelaten bij verzorgster en nichtje hou ik me nu bezig met Canvas & hotfix en zo nu en dan maar ik haarklemversiersels.Daar moet nog bij komen naaien.Maar goed moet nog even de handigheid krijgen daar in en dan lekker voor de makkelijke dingetjes.Kleding zie je mij niet gauw maken hahaha.
Dat was mijn hobby.Na ongeveer 20 jaar heb ik de boel de boel gelaten en een ander de kans gegeven om een paard te kunnen hebben.Paard is nog van mij(op papier) maar verzorgster heeft alles overgenomen,met hulp van nichtje doet ze dus mijn paard...Ooh nee nog net Pony hahaha. Ze heeft dus een paard zonder dat ze het heeft hoeven aanschaffen.Zo zie ik het maar haha
Mijn hobby's: de dierentuin hier, bestaande uit 2 perzische katten (poes en kater, beide geholpen), 2 ratjes, 2 goudvissen, 1 rose kaketoe en 13 valkparkieten, waarvan er nog 2 verkocht moeten worden. Met de valkparkieten kweek ik, dus zo nu en dan heb ik jonkies. Dit jaar komt het er waarschijnlijk niet van, verhuizing en tweede kind op komst. Samen met een vriendin, die ook valkparkieten heeft en kweekt, hebben we een website www.hobbykwekerijsephora.nl Hij moet nog worden geupdate Verder zit ik veel achter de pc, (hyves, forums, World of Warcraft) aangezien ik maar 3 -4 dagen werk in de horeca.
Ik heb jaren cavia's gefokt, en naar shows geweest. Maar als je dan je doel bereikt hebt gaat de lol er een beetje af.. Alle oude dames heb ik nog en de rest heb ik verkocht aan een andere fokker. Nu heb ik niet echt meer een hobby, ik ben niet zo'n knutselaar, ik heb mn ding nog niet echt gevonden..
ik heb verschillende hobby,s. *luiertaarten maken. *bakken. *nagels. *armbandjes maken. *breien. *kaarten leggen /pendelen.
Mijn hobby is zingen, seizoendecoraties in huis (nu pasen). Vroeger deed ik veeeel meer aan hobbys. Sinds de kleine er is heb ik er gewoon minder tijd en zin voor....