Ons zoontje wordt bijna 2 en ik vraag mij echt af wat ik nou moet vragen voor deze doerak. Hij speelt graag door dingen uit te zoeken. Houten puzzels vind hij niet meer leuk ( zijn te makkelijk) Puzzels van 4 en 6 stukjes worden hier ook pardoes zo gelegt. Memory en soortgelijke plaatjes bij elkaar zoeken was 2 weken leuk totdat hij het helemaal doorhad en het dus niet meer leuk vond want binnen 2 min. heeft hij alle plaatjes gesorteerd. Ik wil graag wat ideeen opdoen voor cadeau's om te vragen. Zelf zat ik te denken aan vingerverf, peuterklei, en knutseldingen maar dat zal je altijd samen moeten doen. Een fiets, zandbak, bouwstenen e.d. heeft hij al. Wie ow wie kan mij helpen en heeft leuke ideeen. Hij is op dit moment zich zo snel aan het ontwikkelen qua spelen dat ik het zo moeilijk vind.
Zoonlief hier was heel blij met z'n werkbank en driewieler (met duwstang). Maar ook alles met wielen vindt hij geweldig, of het nu van Duplo is of wat anders. Sinds kort is hij gek van Cars.
Hier een meisjes peuter en ik heb geen idee. Speelgoed speelt ze niet mee, het is een buitenkind. Ze krijgt een zandbak bij oma, voor de rest denk ik dat ik maar knutsel spullen vraag/koop. Dat is het enige dat ze leuk vindt. *leest mee voor andere ideeen*
Een step, klimtoestel, trampoline, trein, waterplay, keukentje, knutselspul is inderdaad ook erg leuk (foamplakkers of stickers kan hij opzich best zelf) Succes in ieder geval, want het valt inderdaad niet mee om steeds iets te moeten verzinnen (en dan zijn ze nog maar 2 jaar oud )
vloerpuzzels? Je hebt erg mooie van cars ook... Verder heb je van die kinder gereedschapsetjes (schroevendraaier, boormachine etc) , waarbij ze een trein of auto uit elkaar moeten schroeven. Ik weet dat ze in het grote intertoys boek vrij voorin stonden afgelopen jaar ow dit is het, maar ik zie dat er bij staat: 3 tot 8 jaar... m'n dochter speelt er al van vóór haar 2e verjaardag mee, omdat we toen verhuisd zijn en dat schroeven en boren vond ze toen wel érg interessant... 566855 Bouw je Eigen Voertuigen
Die locomotief is wel erg gaaf!!! Mijn zoontje heeft alvast een werkbank van bosch gekregen. Echt super leuk. Ook krijgt hij een theeserviesje, een moeilijkere houten puzzel en een loopfiets. Verder zit ik ook nog na te denken over wat leuk is....echt moeilijk.
Ik zit er ook al over te denken ja, ik heb een Duplo Cars garage gezien die erg leuk was, Little people vindt hij ook leuk, dieren boeken, dvd's, teken en knutsel matriaal, klei,auto's,motor's,treinbaan. Zelf geven wij een elektrische motor waar hij op kan zitten(tenminste papa geeft die)
Mijn zoon heeft voor zijn 2e verjaardag gekregen: - de duplotrein met wissels, extra spoor en brug - knutselspullen (vooral de foamstikkers zijn nu favoriet) - pannenset vd Hema, - een step - picknicktafel in kinderformaat - en boekjes
Finn was vorige week jarig en heeft erg veel gekregen maar favoriet nu is toch wel Thomas de trein en een keukentje van Ikea..