oo ah zoo! ik zou haar dan niet naar een psz sturen...dat is teveel verandering voor haar denk ik. lekker thuis blijven met je meisje en alvast een hoop knutselspulletjes in huis halen ik heb ook een jaar thuis gezeten met mijn zoontje en ik piekerde me soms echt suf wat te doen voor die dag. want ja soms verveelde hij zich enorm en wist ik gewoon niet wat ik moest doen maar knutselen vindt hij helemaal geweldig.
Ik maak me eerder veel drukker om het feit dat ze bergen van psz´en aan het omvormen zijn tot soort van kdv´s waardoor het allemaal niet meer te betalen is voor gezinnen met 1 werkende ouder. Of je kind is nog 1 ochtendje welkom waardoor het niet echt aansluiting meer zal vinden, vind dat echt een kwalijke zaak. Ontopic, ik zou dr niet meer sturen voor die paar maandjes dan.
umm en lennylenn, hartstikke bedankt voor jullie reactie. Lennylenn, dat komt wel goed, ik denk dat menig hobbyzaak jaloers is op wat ik heb liggen Mijn meisje treft het lot een kdv juf als mama te hebben, dus die knutselde al toen ze 4 maanden was