Wat is jullie kijk hierop?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 2g4e, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

M'n laatste week.

2. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Ja je laatste week omdat je bijná 37 weken zwanger bent en met 38 weken ze je kindje zullen gaan halen... De kans is niet zo gek groot dat je net op die avond natuurlijk begint lijkt mij...

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Klopt maar ik zal zeker niet de eerste zijn en als dat nu eenmaal mij bezig houdt, is dat zo.

4. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb niet alle voorgaande reacties gelezen, maar het is voor hem natuurlijk ook wel leuk om gewoon met de bus mee te gaan. Is er geen vriend/kennis die niet meegaat, die die dag standby kan staan om hem in geval van nood met de auto snel op te halen? Of anders idd een taxi, dan is ie er zo weer!

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Het heeft niks met een relaxte relatie te maken. Het gaat hier om het gevoel wat ts heeft en of je het nu wel of niet gegrond vind, ik vind dat je dat als partner zijnde zeker mee moet nemen in je keuzes.
    Daarbij zegt ze ook niet dat hij helemaal niet mag gaan maar op een bepaalde manier rekening houden met, is toch wel fijn.

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Dank u! Sommige mensen moeten eerst lezen voordat ze reageren. En inderdaad, alsof ik dus geen relaxte relatie heb... Ach ja...

7. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Die reactie valt je tegen denk ik? Persoonlijk vind ik dat erg egoïstisch. Jij zit thuis met spanningen in je lijf en hij gaat gewoon bier drinken. Mét het risico dat hij de bevalling (deels) mist. Terwijl hij ná de bevalling ook prima een avondje met vrienden kan gaan drinken. Okee, een vrijgezellenfeest is er maar één keer, maar waarom dan toch per sé zuipen? Is het niet gezellig zonder alcohol? Gaat zijn plezier voor op jouw welbevinden?

En wat het vervoer betreft: als er maar 8 in de bus kunnen, dan is het toch juist handig als hij met de auto gaat? Net weer iets minder proppen;)

8. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Valt inderdaad een beetje tegen ja. Maar eerlijk gezegd had ik het wel verwacht. Wat betreft het vervoer zijn ze nog in overleg.

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Hmm, ik denk dat de mijne ook zelf niet zo willen..
    Ik heb daar ook moeite mee als mijn lief in amerika zit voor zijn werk. Bij mij vorige zwangerschap was hij ook wel eens een week in het buitenland... vond ik ook spannend.. Dus ik snap je wel

10. Mnon

Mnon Niet meer actief

Dit werkt toch 2 kanten op? Want het gaat toch ook om wat de man vindt? Als stel moet je hier toch uit zien te komen? Het gaat om het vrijgezellen feest van zijn broer. niet van een vage bekende. Als hij zegt het niet te bont te maken is het toch goed? Wij vrouwen maken ons gewoon te snel druk om dingen die mannen heel simpel op weten te lossen. Op het moment dat TS vliezen breken gaat hij er echt wel alles aan doen om op tijd in het ziekenhuis te zijn. Ik denk ook niet dat er tussen het eventuele breken van de vliezen en de keizersnee slechts een uur zal zitten. Eer je in het ziekenhuis bent, de OK klaar is, de artsen gereed zijn.... ben je wel een poosje verder denk ik..

Hoe dan ook ik hoop voor TS dat baby gewoon komt op het moment dat de keizersnee gepland staat..

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Met eigen vervoer gaan en niet drinken..dat lijkt me de beste oplossing.

12. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik zou m laten gaan, met het busje. Is ook niet zo leuk voor m als iedereen gezellig in de bus zit en hij alleen. Dan daarbij de kans dat het met 36.5 begint is echt heeel erg klein, maar goed er is natuurlijk altijd een kans... Maar dan zou hij idd met de taxi binnen een uur bij je zijn. Hij kan toch ook gewoon wat biertjes pakken maar zich niet ladderzat zuipen.. Hij is volwassen dus kan zelf ook wel een grens trekken als ie voelt dat ie dronken gaat worden. Voor de rest is hij alle tijd bij je, dus ook als je een x aan de ctg moet en nou ja als je dan een keer aan de ctg moet op die avond dan maakt het voor 1 x toch niet uit als je alleen moet. Ik heb ook regelmatig aan de ctg gelegen bij mijn jongste.. Je zit elkaar dan toch alleen maar aan te staren..

13. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    ok nou ligt aan de man zelf, mijn man zou met eigen vervoer gaan (al zou die helemaal niet gaan, net een huismus als mij, maar als dan toch er voor zou kiezen)
    zou echt niet drinken en contact met me houden

mijn exman daarin tegen zou niet met eigen vervoer gaan en zich laveloos zuipen en zeggen joh stel je niet aan der gebeurd heus niets en anders komt het wel goed met d emensen om je heen

14. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    'k Zou het prima vinden mits hij bijv. maximaal 2 biertjes drinkt ofzo en ieder geval niet " te veel" al is die marge voor iedereen anders. Toen ik 37 weken was waren we ook nog wel eens zover uit elkaar.

15. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Je vroeg toch wat anderen ervan vonden? Nou dit vind ik ervan ;)
    En wat iemand hierboven ook al zei; t is nou niet bepaald een vrijgezellenfeest van een vage vriend ofzo... Laat t een beetje los!

16. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Mijn vriend is dit weekend weg naar de Ardennen ivm een vrijgezellenfeesten. Dat is vanuit ons ruim 2 uur rijden. Ik vind het niet relaxed, maar vind anderzijds ook weer niet dat die thuis hoeft te blijven.
    We hebben afgesproken dat die zorgt dat die ten alle tijden kan rijden, dus niet te veel drinkt. Plus hij gaat met eigen vervoer. Zo is die altijd vrij om te gaan als ik bel. En op deze manier vind ik het wel oké, maar dat is voor iedereen persoonlijk!

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ja dat klopt, daar heb je gelijk in maar nogmaals, ts heeft gewoon een angst en daar zullen zij een oplossing voor moeten vinden. Mijn eerste bevalling duurde ruim 20 uur maar na de totaal onverwachtse turbobevalling van m'n tweede zou ik er toch ook niet gerust op zijn hoor :p

18. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Ik vond het geen fijn idee als hij dronken zou zijn geworden in die periode, maar aan de andere kant hebben we ook toen ik ruim 38 weken zwanger was samen in de kroeg gestaan en toen heeft hij ook echt wel bier gehad. Het verschil is alleen dat ik op 10 minuten lopen van het ziekenhuis woon en het centrum ook ongeveer die afstand van het ziekenhuis is. Dus zelfs met zijn dronken hoofd zou ik prima in het ziekenhuis zijn gekomen.

Met verre uitstapjes zou ik hem erop wijzen wat hij allemaal mis kan lopen en hoe ontzettend erg ik mijn hormonen op hem af zou reageren als hij het inderdaad mist.

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Als het die dag begint, kan hij met OV niet naar huis komen? Zover is 80 km niet. Niet teveel drinken lijkt me normaal, laveloos thuis komen zou ik ook niet fijn vinden idd. Hoop voor je dat hij zich een beetje inhoudt :).

20. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Ik zou echt not amused zijn geweest als ík dit ter sprake had moeten brengen überhaupt. Hij had wel even mogen peilen bij jou hoe jij hierin staat, wat jij zou willen en samen tot een plan hierin komen. Juist dat jij erover moet beginnen en hij niet echt jou richting in lijkt te willen komen lijken mij pijnlijk. Jij bent dan wel degene die zwanger is maar het is toch ook ZIJN kindje? Jij had toch ook niet een hele dag met op vrijgezellenfeest gekund nu?

Deel Deze Pagina