Waarom niet? Ik ben met 39 weken zwangerschap nog met een vrijgezellenfeest mee geweest... Voelde me goed dus waarom niet? Ts Wat vind je man ervan? (Of lees ik daar over heen?) *edit* Ik lees het al wat hij ervan vindt.. Ik zou dan gewoon vertrouwen op mijn man en hem veel plezier wensen. Ik ga er vanuit dat hij net zo graag bij de bevalling wilt zijn als jij... (Al zal de bevalling zonder jou lastig gaan )
Jij wel, maar TS niet vermoed ik En drinken hadden jullie beiden neem ik aan niet gekund Reactie van haar man valt tegen, staat op vorige pagina!
Ik kan helaas niet mee met het vrijgezellenfeest door m'n bekkenklachten. Ondertussen heb ik me er maar bij neergelegd en moet ik hem maar op zijn woord vertrouwen. Wel zijn de mannen onder elkaar nog altijd in discussie over het vervoer. De mannen die het feest regelen willen dus met 11 man in een 8persoons busje maar onder andere mijn man heeft gezegd hier absoluut niet aan mee te werken en anders niet mee te gaan.
Wat vervelend van je bekkenklachten... Nee, dan kan ik me voorstellen dat je niet nog een dagje mee feest Pinklove Nee hebben beide niet gedronken, ik sowieso niet en mijn man is er een paar weken voor de uitgerekende datum mee gestopt. 2g4e Hihi, dan is het stiekem te hopen dat het niet doorgaat vanwege de vervoers-meningsverschillen