Tot wanneer kruiken gebruiken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door KaChris, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaChris

KaChris Niet meer actief

Hallo,

Mijn onderwerp zegt het al...tot hoeveel weken/maanden gebruikten jullie de kruiken voor in het bedje?
    Ik merk aan mijn mannetje dat hij zich wel goed warm kan houden, maar het prettiger vindt als het bedje lekker voorverwamd is..

Karin

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Hier gebruiken we de kruiken niet meer sinds demi een anderhalve week was. Toen kon zij zich goed warm houden en hoefde het niet meer. Ze krijgt nu alleen een kruik als ze fris aanvoelt in bed.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb ze nog nooit gebruikt bij Louise dus ik kan je helaas niet helpen. Maar als Simon het fijn vindt en jij vind het geen probleem zou ik ze gewoon blijven gebruiken.

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Wij hadden alleen de 1e 2 weken een kruik bij Teun in bed....geboren op 8-12..... en daarna alleen zijn bed lekker opwarmen voordat hij erin ging....nu in de winter gaan we dat weer doen als het echt koud word...zeg nu zelf een warm bed ingaan is toch lekkerder dan een koud bed?
    wij doen het alleen als hij savonds naar bed toe gaat hoor...niet overdag
    dus wil je dat hij lekker in een warm bedje komt gewoon lekker opwarmen hoor....... ;) ;) ;)

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben tot 2 weken terug ook vaak haar bedje voorverwarmd, ik dacht echt dat ze dan makkelijker ging slapen en ik dacht ook van ; zelf vind ik dat ook lekkerder?!
    Maar ik merkte nu bij het zwemmen dat ze het maar een kwartier volhield, omdat ze het dan echt te koud had (in water van 32,5 graden) terwijl haar leeftijdsgenootjes het toch wel zo'n 25 minuutjes volhielden.
    Dus ik ben ermee gestopt ;) , met het idee van; misschien verwen ik haar wel te veel, door haar te laten wennen aan zoveel warmte, die ze dan minder zelf hoeft aan te maken. Ook maken wij haar badje altijd zo'n 38/39 graden maar ook dat wil ik gewoon naar de 37 graden terug gaan brengen, ze is natuurlijk nog wel klein, maar geen pasgeborene meer, dus dat moet prima kunnen, en dan kan haar eigen 'kacheltje' wat meer aan het werk. Ik heb het idee dat ik anders een koukleumpje van haar maak.

Misschien een kromme gedachte hoor, en als ze het koud lijkt te hebben, of niet snel in slaap valt, pak ik als een kruikje of pittenzakje er eventjes bij om te proberen, maar ik probeer nu toch zonder te doen.

Deel Deze Pagina