Bij de eerste was ik 32, zwanger binnen 6 maand, nu bij de 2de ben ik 34 zwanger binnen 4 maand. Succes!
Op mijn 26ste in de 3de ronde zwanger werd een miskraam. Daarna weer in de 2de ronde zwanger werd weer een miskraam. Na 2 rondes was ik weer zwanger (ondertussen al 27) en bevallen van een doodgeboren zoon. Hopen dat op mijn 28ste het geluk meer aan onze kant zal zijn.
Vervelend van de miskraam! maar je bent op zich wel snel zwanger zeg! ik hoop voor je dat het raak is nu .... heb je ovulatie testen gebruikt of bereken je zelf een beetje je vruchtbare dagen?
Jeetje meid, krijg kippevel als ik dit lees ... heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je snel een gezond kindje mag krijgen ...
Ik was 21 zwanger in ronde 1 van zoon 28: zwanger ronde 6 dochter 36: gaan nu voor een derde cadeau. Zit nog in ronde 1 na stoppen met pil, afgelopen februari.
Net voor mijn 25e verjaardag zwanger geraakt na een maand of 6. Mijn ovulatie bleek een week vroeger te zijn dan ik altijd dacht
25 ronde 1 27 ronde 1 29 ronde 1 mk, ronde 1 mk 30 ronde 1 Wij gaan als de kleine er is in een stapelbed Sterkte voor de dames die het niet zo treffen als wij. Besef dat we erg gezegend zijn met 2 kindjes en een 3e op komst en het supersnel zwanger kunnen worden!
Eerste baby, 29 jaar, ronde 2. Helaas bij 22 weken moeten bevallen... Nu, 30 jaar, bezig met tweede baby maken, zitten nu in ronde drie.