zei mijn banner, 6e ronde na stoppen met pil zwanger. Was 24 toen ik zwanger raakte en 25 toen ons meisje werd geboren. Grappig want 25 jaar leek me altijd al de beste leeftijd om je eerste kind te krijgen. Vanaf september gaan we waarschijnlijk voor de tweede, ik ben dan bijna 28 en ga er vanuit dat het een half jaartje duurt voor ik zwanger ben, hopelijk niet nog langer.
Ben in juli '13 gestopt met de pil, was toen 33. Intussen zes keer ongesteld geworden. Eerste drie maanden de natuur z'n beloop laten doen, rond kerst ben ik voor m'n gevoel echt 'ontpild'. Sinds nieuwjaarsdag LH-piek aan het zoeken, in januari 34 geworden. Deze ronde voor het eerst echt serieus geklust en getimed. Hou er echter rekening mee dat het nog wel een paar maanden kan duren.
Eerste zoon 27 zwanger en nog nét bevallen met 27, met de 11e ronde raak Tweede zoon 30 zwanger en 31 bevallen, met de 11e ronde raak. Bij mijn derde kindje 33 zwanger en 34 als ik ga bevallen, met 4e ronde raak.
1e zwangerschap: 30 jaar, 3e ronde raak, mk 2e zwangerschap: 30 jaar, na mk gelijk zwanger! Gezonde dochter 3e zwangerschap: 33 jaar, 3e ronde raak, mk 4e zwangerschap: 33 jaar, 6 rondes na mk raak! Bijna uitgerekend van tweede dochter, ben nu 34 jaar.
Ik was 23 toen ik zwanger raakte.. was in ronde 2 zwanger, al met al na 4 maandjes (eerste cyclus na het stoppen met de pil duurde 90 dagen, daarna netjes 28dagen )
27 jaar, tweede poging, eerste kind. 28 jaar, eerste poging, tweede kind. 30 jaar, geen poging (verrassing!!), derde kind.
24, zwanger in ronde 5 -> mk 24, zwanger na mk in ronde 1 26, zwanger in ronde 3 En nu ben ik 30 en gaan we in mei voor de derde, hopelijk weer zo snel als de andere keren.
Ik was 25 jaar zwanger van eerste kindje na 5 mnd. 26 bevallen. 26 zwanger van bbz na 7 mnd. 26 zwanger van tweede kindje 1 maand na bbz. 27 bevallen Nu net een maandje 28 en weer zwanger 7 mnd na mijn dochter. Dus straks 4 x zwanger geweest in drie jaar tijd, en heb ik drie mooie kindjes waarvan ik er een niet kan knuffelen.
30 jaar, zwanger, net een paar dagen 31 toen ik beviel. dit was een verrassing voor ons! Nu 35 en van de week een positieve test, zal bevallen als ik net 36 ben en als alles goed gaat. Dit was de 6e ronde. Toen was het spannend en nu vind ik het zelf spannender, ook door mijn leeftijd.
24 gestopt met de pil.. 26 ronde 14.. helaas is het een mk geworden.. Nu hopen dat het snel raak is en het blijft plakken
Ik was 17 bij mn zoontje, was door de pil heen door eigen fout. (Was gestopt door klachten en niet bij nagedacht dat je de eerste week/twee weken niet veilig bent bij de eerste strip) Nu 19 en eerste ronde raak.