kan het? ik durf het niet te geloven.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Brig22, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

ik heb ten eerste mijn banner verkeerd staan.. moet ik dus ff wijzigen.. zou nml vandaag ongesteld moeten worden. Vanwege mijn licht griepje en eerdere mk vorige maand ben ik heeel voorzichtig en probeer niet te enthousiast te worden (erg moeilijk haha)
    :)
    Ik werd vannacht alweer wakker om een uur of 5 met een opgblazen buik en steken in borst. Vannochtend had ik dit nog steeds en waren mijn borsten echt opgezet. Ik had heel licht brujn verlies en verder wat krampjes.. dus ben eigenlijk bang dat t nog komen gaat (vnwege licht griepje misschien uitstel)

Heb getest (al zei ik nog zo.. dat doe ik pas na een week of 2) maar ons kent ons:D... Hij gaf negatief aan (de clear bleu) maar hij gaf wel een lichte 2e streep aan... zou t kunnen? Of maak ik mezelf nu echt gek???

nog ff hoor (sorry)mijn sypmtonen:
    heel moe (al 2 a 3 weken (misschien door verkoudheid),
    huilbuien en geiiriteerd
    de hele tijd jeuk op benen (vorige keer ook)
    lijkt wel wat teruggetrokken tepels?
    Grote en zachtere borsten
    begin deze week wat bruin/roze bloed gehad
    hoofdpijn
    de hele tijd honger
    en veel rare dromen

kan iemand me weer ff naar de realiteit helpen?:D

Liefs en alvast erg bedankt!

2. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie
    Tsja moeilijk....kunnen ook nog de hormonen zijn van je mk...
    Maar ja je weet het nooit,gooi er anders over 3 dagen nog een testje tegenaan,want het roze/bruine afscheiding kan nog een restje zijn.
    Vreemde dromen,opgeblazen buik tsja die heb ik ook,maar zegt dus helaas helemaal niets...grotere borsten kun je ook krijgen als je ongi moet worden,zit nu ook met hetzelfde...
    Gewoon testen over een paar dagen de testen van cb zijn niet helemaal te vertrouwen,ik had gisteren ook een licht positieve test en vanmorgen was hij hartstikke negatief...
    Tis lastig je wilt dolgraag zwanger worden,dus zie je soms ook allemaal tekenen.
    ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent!
    Dus gewoon even testen na een paar dagen.
    xxx

3. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie!De hormonen van de mk zitten er denk ik niet meer in:) ik heb na mijn mk nog een aantal testen gedaan en die wezen negatief aan.. zelfs geen heeel klein streepje meer. Ook verder geen last van sypmtonen..:-S

Had zelf geen obstipatie meer maar dat begint nu weer op te spelen sinds een weekje.. ohja en urine was vanmorgen ook weer enorm troebel.... maar ik zal mezelf wel gek maken hahaha

4. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    duim uiterard ook voor jou;)

5. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie
    Wat je zegt,obstipatie heb ik nu ook weer,maar ook krampjes en dan weer niet...soms kijk je jezelf zwanger....
    Maar daarom,zou gewoon nog even natesten over 3 dagen..you never know!!!!!!
    Ik duim ook zeker voor jullie!
    Wij zijn nu 6 mnd bezig en jullie???

6. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja gek he die krampjes en obstipatie.. wij zijn nu 9 maanden bezig.. we waren al zo blij dat t vorige maand was gelukt..
    ZIjn jullie bezig voor de eerste?

7. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie
    Nee dit zou mijn 3de worden,maar de eerste (en echt de laatste)met mijn aanstaande nieuwe man...Hij heeft nog geen kids en hij wil zo ontzettend graag een kindje van ons samen.
    Helaas zijn mijn andere 2 kids ook niet snel gekomen..er zit ook 5 jaar tussen.....Wel jullie eerste?

8. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me goed voorstellen dat ie een kindje van jullie samen wilt.Ik hoop van harte dat t snel komen wilt. Ik hoop dat t geen 5 jaar gaat duren voor jullie.
    Bij ons is t de eerste.. althans laten we hopen dat dit weer een zwangerschap is en nu ook wilt blijven..:D

heb je trouwens huidieren? Wij hebben een kat, en die vind me sinds 2 weken opeens weer razend interesant en wilt de hele tijd weer tegen me aan of op mijn buik liggen:p

9. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie
    ja die hebben we!
    2 katten(2 witte katers)2 honden en 2 fretjes(burgers zoo)....1 kat komt telkens bij me liggen,maar de rest valt wel mee...
    wel heb ik overal jeuk,vet haar en een vet gezicht met puistjes(die heb ik nooit)
    Zag wel dat onze cuclus gelijk loopt deze maand(op 2 daagjes na)

10. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie
    trouwens als ik het zo lees,is de kans ook wel erg groot dat het jullie gelukt is.
    Laten we het hopen...
    Trouwens ook heb ik een opgezette buik als ik ongi moet worden,maar heb ik nu ook niet...

11. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga duimen voor je meid! Ik ga m'n bedje in.. moet natuurlijk wel beter gaan worden;)
    Spreek je snel weer!

12. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie
    En bij jou al de rode duiveltjes????
    Bij mij nog niet.......spannend hoor.

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hi,

tuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent! dat zou het alllermooiste zijn maar het kan ook dat er nog wat hcg van je miskraam in je bloed zit... en de "klachtjes" in het begin dacht ik ook iedere maand op geleide van de bekende symptomen datik zwanger was maar ik heb het altijd als ik ongi moet worden.

dus nogmaals hoop het echt voor je maar om teleurstelling te voorkomen moet je dit ook in je achterhoofd houden

heel veel succes!!!

14. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Meid, ik ga heel hard voor je duimen!
    Ik ben net ongi geworden :( ...

15. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie
    Mijn test was negatief vanmiddag....woensdag evt weer testen,maar ik ga ervan uit dat ik ongi wordt.

16. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties meiden!

At snoetetoet, bedankt voor je reactie. Ik houd het zeker in mijn achterhoofd maar ik heb er na mijn mk nog 2 keer een test tegenaangegooid, was negatief en had nergens meer last van, geen sypmtonen niks.. deze begonnen pas weer twee weken terug.:) maar we wachten wel af.

At Littlelove bug.. he meisie, spannend! Ga je niet al morgen testen?Duim voor je!!liefs

At Ragazza: He meid, ik heb nog wel zo geduimd voor je:( We gaan duimen voor je volgende ronde hoor!!Ennuh meteen weer aan de klus hoor;)Liefs

17. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Meid, ik gun het jou op dit moment harder dan voor mezelf,
    na alles wat je hebt meegemaakt! Ik blijf je volgen hoor en duim komende dagen heel hard voor je!

Mijn tijd komt wel en heb nu weer wat meer rust eigenlijk!

18. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL

Aah meisie, heel lief van je! :)Maar ik gun het jou net zo hard hoor!!Wel fijn dat je zo positief blijft ondanks dat je ongesteld ben geworden maar probeer idd te blijven denken.. mijn tijd komt nog wel.. en dat kmt echt wel hoor!
    Ik heb vrijdag dus een testje gedaan en die was heel licht met een tweede streep.. als ik morgen durf.. dan doe ik een 2de test.

Meisie, t komt echt goed hoor!

Liefs

19. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    af en toe kom ik wel evn spieken of je al nieuws hebt hoor brig! leef met je mee!!!

20. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is lief van je!
    Ik heb vannocht een test gedaan, nog steeds ene lichte 2de streep maar hij staat er wel.:) nu maar hopen dat ie blijft.. heb een erg trekkerig gevoel in mijn onderbuik en ben zelfs een beetje misselijk. Mijn buik is ook erg opgeblazen..

Deel Deze Pagina