Ik pas ergens tussenin denk ik Ik ben 25 jaar, vriend is er 28. ( ik vond 25 een mooie leeftijd om ervoor te gaan en vriend wou ook liefst voor z'n 30 vader zijn. Je weet nooit hoe het allemaal loopt, dus gaan we er nu helemaal voor)
ik 26 ( in mei 27 ) mijn mannetje 27 ( in augustus 28 ) en ben zwanger van ons 2de wondertje veel liefs, x
Ik ben 31 en mijn vriend is 40!!! Ik heb altijd gedacht op mijn 32ste moeder te worden.. wel grappig dat ik er juist nu mee bezig ben.. had er nooit meer aangedacht.. hihi!! Succes allemaal...
Ik ben 35 en mijn vriend is 36 jaar. Had al veel eerder aan kinderen willen beginnen, maar ja, ik kwam de ware maar niet tegen.... En nu zijn wij inmiddels al langer dan 2 jaar bezig om een eerste wondertje te mogen krijgen.
Ik ben 23. Mijn vriend is 24.. Als het kindje geboren is dan ben ik 24 en mijn vriend 25. Mooie leeftijd vindt ik zelf voor kinderen. Groetjes Sandra
ik ben 32 en mijn man 29 jaartjes heb een jonggg blaadje, ik kreeg met hem toen hij 17 was ooooooooooo ik wil graag onze relatie bezegelen met een kindje maar tot nu toe lukt het niet en heb er zo nu ook een hard hooft in dat het ooit gaat lukken. maar ja we zien wel xx