Jaaaa, dit is ook ons toppunt van romantiek altijd, vooral in de auto lekker hard meezingen Maar ons echte 'officiële' liedje is Iris van The Goo Goo Dolls. En op onze trouwdag speelde Do you believe in love at first sight van Matt White een grote rol, heerlijk nummer.
Katrina And The Waves - Walking On Sunshine 25 - YouTube Onze eerste vakantie met zn tweetjes!!! Geweldige vakantie en kryg nog steeds kriebels als ik t liedje hoor. Niet zozeer om de tekst maar t swingende haha. Ahblijft heerlijk nummer.
Kiss: i was made for loving you. Dat was het nr waar we het gemeentehuis mee binnen kwamen Eric clapton: wonderfull tonight. Werd gedraaid tijdens het tekenen van de trouwakte
'Ons' liedje is: Als alle lichten zijn gedoofd van marco borsato.. Is op ons trouwen live gezongen door een vriend
Heaven van Do. Op 14 februari 2002 lagen wij als niet stelletje naast elkaar in een caravan. Hij had me die avond uitgenodigt op een feestje en iedereen sliep uiteindelijk overal. wij vielen hand in hand in slaap op dit nummer. pas twee dagen later waren we officieel een stelletje. dit nummer hoorde je overal!
Ain't no sunshine van Bill Withers. Mijn lief zingt dit lied heel vaak voor me. Hij kan zo mooi zingen. Ik zwijmel dan helemaal weg en kan wel janken van ontroering
Jeetje... wat een leuke vraag We kregen iets toen we allebei heel vaak Gnarls Barkley - Crazy - YouTube draaiden. Maar "ons" nummer is toch wel Vanessa De Mata Feat. Ben Harper - Boa Sorte - YouTube. We hebben hier heel vaak samen op gedanst
Girl, you'll be a woman soon - urge overkill Urge Overkill - Girl, You'll Be A Woman Soon - YouTube
Could I have this kiss forever van Enrique Iglesias en Whitney Houston (wel de langzame versie). Echt ons nummer, vanaf het begin dat we samen zijn vaak samen geluisterd en toen mijn man nog niet hier woonde kon ik het liedje echt niet aanhoren als ik in Nederland was. Het was ook onze openingsdans op onze bruiloft, de band had het speciaal voor ons ingestudeerd.
Dirty dancing - time of my life Is echt ons liedje sinds 2002 en is ook gedraaid op ons huwelijk in 2006. We denken hierbij altijd aan elkaar. Als we het samen horen moeten we altijd even dansen....zwijmel
We waren al een tijdje samen en na een bizare avond hoorde we dit nummer en sindsdien luisteren we dit nog weleens terug om die avond samen te beleven... signal fire- snowpatrol Maar ook Johnny Cash- Hurt en Marilyn Manson - four rusted horses doet heel vaak weer heerlijke herinneringen boven halen
wij hebben geen liedje samen, maar wel een film , eigenlijk 2 hihihi, happyfeet en mr en mrs smit (die laatste hebben we nog steeds niet helemaal gezien door omstandigheden)
Herr Mannelig In Extremo With lyrics/subtitles in Swedish English and Polish! Z napisami! - YouTube Deze
Geef mij nu je angst, ook gedraaid op onze bruiloft. Mijn man moest me echt overtuigen van zijn liefde voor mij..ik was doodsbang een relatie aan te gaan na de breuk met mijn ex.