Wat is jullie liedje?

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PiaH

PiaH Niet meer actief

Soulmates - Placebo

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

I'll be there for you van Bon Jovi nav de film A lot like love...
    We hadden deze zin ook in onze verlovingsringen laten zetten en het was de openingsdans op onze bruiloft.

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Gehoord op een bruiloft en ook gedraaid met ons partnerschap:

Ik ook van jou van Guus Meeuwes.

Wij hebben geen liedje maar een film "the Matrix"

4. mroos

mroos Niet meer actief

5. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ik ben ten huwelijk gevraagd op het nummer van Jeroen van der Boom - Jij bent zo. Omdat dat liedjes echt over mij kon gaan...

En ons nummer samen is van de Righteous Brothers - Unchained Melody..

Zucht, zwijmel... deze zullen wij ook echt op de bruiloft gebruiken bij onze eerste dans :)

6. Bri

Bri Niet meer actief

Ons liedje is Music sounds better with you, van Stardust.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ehh ja wij hadden niet echt een nummer samen maar toen we in stadhuis gingen kijken naar de trouwzaal was er op dat moment een mooi nieuw liedje op de radio. was heel lawaaierig in stadhuis en op een gegeven moment was het doodstil en begon dat liedje op de radio. leek wel een soort van teken. we keken elkaar aan zovan 'leuk liedje' maar verder niks gezegt erover. toen we thuis waren zaten we elkaar aan te kijken, ja dat was eigenlijk wel heel bijzonder, doodsestilte opeens en dat liedje op radio. heb dagen naar dat nummer gezocht. wist niet van wie het was, herkende t ook niet want was eerste keer dat we t hoorden.

Na paar dagen kwamen we erachter dat het nummer Adele - Make You feel my Love. Dat is en blijft ons nummer nu en is ook gedraaid op onze bruiloft :D

8. Within

Within Niet meer actief

Wij hebben 2 liedjes die echt bij ons horen;

Ik heb je lief van Paul de Leeuw, mijn man heeft dit liedje vaak voor me gedraaid, maar ook gezongen in een moeilijke periode. We hebben ook onze trouwakte ondertekend op dit nummer.
    En de 2e is The other half (of me) van Within Temptation. Nu is WT sowieso onze band, we hebben elkaar ontmoet op een concert van hun. Dit nummer gaat over onvoorwaardelijke liefde en dat je in moeilijke tijden altijd elkaar nog hebt.

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

wat een mooie en leuke verhalen!, zucht;)

10. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Guus Meeuwis met Het is een nacht :D

Op een personeelsfeestje is het wat geworden en de tekst van dit nummer beschrijft het erg goed haha

11. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Niet zo zeer ons liedje.
    Maar toen wij elkaar voor het eerst ontmoete (op het werk,love at first sight :p) kwam heel vaak "accindentally in love-counting crows" op de radio.
    En omdat ik eigenlijk niet van plan was om weer verliefd te worden,laat staan opnieuw iets met een jongen te beginnen,vondt ik dit nummer (of eigenlijk de titel :p) heel toepasselijk :D

12. tulip

tulip Niet meer actief

eerst eigenlijk altijd een liedje van krezip, ben de titel al vergeten, maar sinds onze bruiloft: just the way you are van bruno mars.

13. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ons liedje is Come what may uit de film moulin rouge. dit nummer typeert heel erg hoe we waren aan het begin ik de losbol die zich eigenlijk niet wilde binden aan hem (vond dat hij niet mijn type was terwijl ik stapelverliefd was) en hij was zo trouw en wist uiteindelijk mijn vertrouwen te winnen.

14. leonieke

leonieke Niet meer actief

Yep hier ook, Live door een kennis gezongen toen we het slot binnenkwamen.. nog steeds zooo mooi!

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
  16. leonieke

leonieke Niet meer actief

Goede smaak! ;)

17. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Pachabel - canon in D minor

18. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ons liedje wat op ons trouwfeest word gedraait is:
    When a man loves a woman

19. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Liberation van de Pet Shop Boys

Tijdens onze eerste vakantie toen we 6 maanden samen waren, gingen we naar Futuroscope een multimediapark in Frankijk met allemaal grote 3D-theaters enzo. Daar werd een extended versie van deze clip als film in een van die IMAX-theaters vertoond. Ik vond het begin jaren '90 al een superfijn nummer, maar daar toen, in 2003 is het echt ons nummer geworden!

Pet Shop Boys - Liberation - YouTube

"Take my hand, don't think of obligations
    Now, right now, your love is liberation"

20. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    When youre gone. Van Bryan adams en mel c

Deel Deze Pagina