Hallo allemaal Binnenkort ga ik naar een vrijgezellenfeest van een goede vriendin van mij en ookal is al de hele dag volgeplanned, we zoeken nog een vrijgezellenspelletje om de tijd te doden tijdens een tochtje door de Utrechtse grachten (1,5 uur). Hebben jullie misschien een idee of heb je zelf een heel leuk vrijgezellenfeest meegemaakt? Vertel, vertel!
Wij hadden een overal behangen met spekjes (ook op iets pikantere plekken ). Mannen moesten betalen als ze een spekkie wouden "happen". Dit geld hebben we 's avonds in de kroeg opgemaakt.
Ik zal aan iedereen leuke herrinering vragen en aan de hand daarvan vragen maken en dan haar vragen stellen op bepaalde plaatjes je kan ook vantevoren de route lopen en kaartjes ophangen maar miss worden ze dan gejat En dan met je juiste andwoorden een woord maken.... dat van die spekkies is ook een geweldig idee!!!!!
is het voor op de rondvaartboot? begrijp ik dat goed? twister maar das alleen leuk op een boot als het errug hard waait! jeetje, lastig hoor. Misschien leuk om iedereen dan te laten vertellen van waar ze de bruid kennen, wat hun eerste indruk was en wat ze van de bruidegom vonden toen ze hem leerden kennen. (Bij negatieve verhalen, altijd positief laten eindigen he...)