mijn dochter heeft sinds maandag (het is nu zaterdag) groene waterige ontlasting. Ze krijgt borstvoeding. Wat me opmerkt is dat ze vaker wil drinken dan vroeger. ze is vandaag erg onrustig, huilt veel, wil alleen drinken (huilt soms ff tijdens het drinken door), maar als ze stil is merk ik niet dat ze ziek is ofzo... Weet iemand wat hier aan de hand is? herken je dit? ik maak me zorgen. kinderarts gaf aan dat het vanzelf over zou gaan (maandag voor controle geweest) maar toch ben ik bang dat ze ziek is ofzo. Ps: me dochter is met 33wk5dg geboren, maakt het goed nu. is weer op gewicht enz
Charlotte heeft dit in december ook gehad, was toen wel ziek en heeft een antibiotica-kuurtje gekregen. Zou wel in de gaten houden of ze genoeg vocht binnen krijgt.
Kan 2 dingen zijn wat ik van een vriendin hoorde die hetzelfde heeft gehad. Of een virus of teveel voormelk. Als ze vaker wil drinken zou je eens moeten voelen of je borst goed leeg is of timen hoe lang ze heeft gedronken aan 1 kant. Kan ook zijn dat ze regeldagen heeft natuurlijk waardoor ze vaker wil drinken. Enne ja ik heb ook bv gegeven, 6 maanden