Pff ik weet het echt ff niet meer De 25e had ik een vrij donkere streep (leek nog niet positief), de 26e was die donkere streep weg en was het een lichte streep. Ik dacht toen, dat ik misschien in de nacht mij LH piek had gehad. Toen had ik mijn donor gesproken en gevraagd of hij langs wilde komen. De 27e was hij nog lichter dan de 26e... ik was helemaal blij..... Vanmorgen begon hij weer te kleuren... Niet zoveel kleur als de 25e, maar wel weer donkerder dan de 26e en 27e... pff.. Ik weet het echt ff niet meer.. Ik had 25 mei een miskraam gehad en we zaten nu dus ook over de 4 weken heen.. voordat hij die donkere kleur gaf. Zie foto.. de bovenste is van de 25 juni, middelste is van de 26e, 27e heb ik geen foto van maar die was nog veel lichter... en de onderste is van vanmiddag. X
Ik denk dat je eisprong nog moet komen.Ze lopen wel vaker op en af voor je een knaller hebt.Jij hebt nog steeds geen positieve,en ben bang dat je je donor veel te vroeg hebt laten komen.Hij is in ieder geval niet positief,en zeker bij extra gevoelige mag je dat wel verwachten. Ook het feit dat je een miskraam hebt gehad...je cyclus is gewoon even van slag,wat heel normaal is na een miskraam.Bij sommigen duurt het wel een half jaar of langer voor je weer een eisprong hebt.Anderen hebben wel meteen weer een eisprong...kortom,er is niets van te zeggen.Maar hij is nog niet positief en ook niet geweest,dus ik denk dat je eisprong nog komt.Die gevoelige testen laten wel vaker een donkere negatieve streep zien,en dan kan het nog best lang duren voor je een positieve test hebt,en zoals gezegd,het kan wel een half jaar of langer duren voor je überhaupt een eisprong hebt,en het kan zelfs dat je ongesteld wordt,en helemaal geen eisprong hebt deze ronde.
Dank jullie wel meiden! Op de echo zag de gynaecoloog wel allemaal volgroeide eitjes die op springen stonden (vorige week). Ik hoop dat het mijn eisprong was en anders gewoon pech...