Wow.. Dat je het voor de grap een keer oppert en dan een uur dubbel ligt van het lachen oké, maar je kind cash geld noemen is wel echt fout. Ik zou voor John of Johnny als voornaam of tweede naam gaan. Cash klinkt best leuk maar ook in NL wordt het woord 'cash' best veel gebruikt. Dus daar zullen denk ik ongeveer 5 keer per dag leuke grapjes over gemaakt worden die je neus uitkomen.
Er kan veel, maar dit... Sorry doe maar niet misschien alleen oke als Goud een broertje krijgt. Het is trouwens wel een mooi idee om te vernoemen naar iemand waar je positief over bent. Als Johnny Cash dat voor jou is zou ik dt ook wel doen alleen anders. John is al genoemd en lijkt mij een mooie vernoeming. Misschien anders iets van een liedje of album. Of kan je op een andere indirecte manier vernoemen zodat het wel naar hem verwijst. Je kan het er dan bij vertellen of met een regel uit een liedje op het geboortekaartje bijvoorbeeld.
Bedankt voor jullie advies! Maar toch...denk toch dat Cash voor ons een optie blijft! Niet dat ik het niet waardeer hoor wat jullie zeiden! Het "past" ook wel bij ons!