Wat vinden jullie hiervan? Kan ik wat verwachten? Voor mijn eerste zwangerschap had ik een redelijk regelmatige cyclus van 31/32 dagen. Ik geef wel nog bv, dus daar zal het ongetwijfeld mee te maken hebben. Het slijm was er wel maar minder dan dat ik van voor mijn zwangerschap gewend was. En van vandaag wist ik eigenlijk niet of het sperma of slijm was? Kon er wel draden van maken, maar vanavond was het al weg? Gistermiddag geklust. Alvast bedankt voor jullie hulp.
Als je er draden van kan maken kun je ervan uitgaan dat het vruchtbaar slijm is, dat kan namelijk niet met sperma. Bij mij is mijn slijm ook altijd meteen na de eisprong weer weg. Het zou dus kunnen dat je ei.vandaag is geweest (temp heeft ook een dipje), maar dan moet je temp nu gaan stijfen. Spannend dus!
Ik zie dat je temp weer omhoog is dus ziet er goed uit. Als die blijft stijgen komende twee dagen zal je van FF wel je kruis krijgen.
Ik heb inmiddels een kruis gekregen, maar heb toch geen duidelijke stijging? De coverline lijkt mij ook niet het gemiddelde, of wordt dat anders berekend? Met deze lichte stijging ben ik er toch niet zeker van dat ik een eisprong heb gehad? Of mag ik dat wel zijn?
Sta die coverline staat inderdaad niet op het gemiddelde. Zou ook niet durven zeggen hoe die dan berekend wordt...