Ik zie van alle kanten dit bericht voorbij komen, jullie ongetwijfeld vast ook, want ook van mensen uit mijn vriendenlijst die elkaar niet kunnen kennen. Het gaat als volgt: Leeftijd die me gegeven is: Waar ik woonde: Wat deed ik: Wat reed ik: Wie had mijn hart: Leeftijd nu: Waar woon ik nu: Wat rij ik nu: Wat doe ik nu: Wie heeft mijn hart nu: Wie mij een "vind ik leuk" geeft krijgt van mij een leeftijd zodat je dit op je eigen FB kunt zetten. Is leuk en geeft stof tot nadenken. Dit zijn echt typisch van die berichten waar ik niet aan mee doe. Wie verzint zoiets, en waar slaat het eigenlijk op? Ik snap ook niet hoe je iemand zomaar een leeftijd moet geven? Je weet meestal toch hoe oud iemand is? Ergeren jullie je ook aan dit soort berichten? Of doen jullie er leuk aan mee?
Ik erger me er niet aan hoor. Heb dit bericht zelf ook al een paar keer voorbij zien komen en lees het ook altijd wel ff
Oh wacht eens even. Ineens valt het kwartje bij mij waarvoor die leeftijd bedoeld is. De leeftijd die je iemand geeft, daar moet die persoon wat over vertellen, dat had ik nog niet begrepen.... Ik dacht even dat het was hoe oud je die ander schat of zo? Maar dan nog... kan mij het schelen in wat voor auto iemand rijd of reed....
Ik vind het wel leuk om te lezen, eigenlijk. Zelf vul ik het niet in, geen behoefte om dat te delen met anderen. die 'gegeven leeftijd' wil zeggen dat je het invult over de leeftijd die je toen had, bijvoorbeeld toen je 10 was.
Je moet niet gaan schatten hoe oud die persoon is he.. Je geeft gewoon een willekeurige leeftijd waarvan diegene dan een "toen" en "nu" opsomming van maakt.
Ik ben lekker irritant. Want ook ik doe daar aan mee, vind dat wel leuk. En ook dat delen en liken, joh, wie weet win ik ooit wel iets!
Ja, dat delen en liken doe ik dan wel weer. Wil wel een keer zo'n mooie keuken winnen. En ach, wie weet hoe irritant anderen dat weer van mij vinden, als ik dat like.
Ik zie het ook vaker voorbij komen....meestal scroll ik er gewoon voorbij. Reageren en / of kopiëren doe ik in ieder geval nooit.
tja als je zulke dingen irritant vind moet je geen facebook hebben denk ik. als je geen zin hebt er aan mee te doen doe je het toch lekker niet? niemand die het je verplicht
ik doe er niet aan mee... en zie het inderdaad de laatste twee dagen al constant voorbij komen.... ik erger me er niet aan..... waar ik me meer aan erger: "plaatst dit in je status als......." en dan de meest idiote dingen... "plaats dit in je status als je een dochter hebt waarvan je houdt"..... ze schrijven nooit plaats dit in je status als je een dochter hebt die je vandaag achter het behang kon plakken..... oja en dan alle berichtjes over alle vreselijke ziekten... ik gun iedereen alle gezondheid, maar lijkt me niet dat mijn "in de status plaatsen" zieken kan genezen.... was het maar zo....
Ik denk dat je er bij elke FB actie vanuit mag gaan dat het commerciele waarde heeft. Ik dit geval lijkt het erop dat men erop uit is bepaalde persoonlijke gegevens te achterhalen zodat er meer doelgericht geadverteerd kan worden.. Dit is één van de redenen waarom ik niet aan FB doe...
Haha ik zag het ook voorbij komen, en snapte er geen reet van. Heb me er ook totaal niet in verdiept, irritante dingen.
Ik heb ook schijnbaar een hart van steen, want ik kopieer ook nooit een status van zussenweek, dochterseek, kindjes met kanker, houden van je moeder, enz... En negen van de tien keer staat er dan; wie dit niet doet is.... En vul zelf maar in