Heb je even? Hier deelt afwassen en wc poetsen eerste plaats. Nou als tweede hier komt ie DE BADKAMER, maar als het weer lekker glimt, dan is mama weer blij hoor. Ramen zemen is ook zo een rot klus. Frituurpan maakt mijn vriend schoon gelukkig. En hij doet ook de tuin. En strijken....wat is dat? Ik heb wel zo een plank en strijk ding boven staan, maar het gebruiken? Ho maar. De was doen, opvouwen, stoffen en dweilen vind ik niet erg. Voor de rest doe ik alles wat toch moet gebeuren, maar ik zie er altijd als een berg tegen op. Wat ik altijd haat is, wanneer je lekker op dreef bent en je wordt opeens afgeleid en dan heb je er geen zin meer in.
Haha... Ik niks. Maar waar ik me wel zou aan kunnen ergeren (en dan hoort dit waarschijnlijk in een heel ander onderwerp) Maar als mn vriend alles nog zou rond laten slingeren en ik achter de feiten aan moet lopen. voor de rest no prob. ik doe alles.
hier ook de was, ben je bijna klaar ligt er weer een stapel , en waar het vandaan komt ??????? Hier geen hekel aan ramen lappen, maar wel dat elke keer als ik het net gedaan hebt een vogel het nodig vindt om er weer wat op te dumpen, of een dag later het alweer regent en je er dus weer niets van ziet.Grrrrrrrrr!!!!!!!
Ramen lappen wij hebben 5 grote ramen van 2.60 hoog 1,20 breed en dan nog 12 ramen van 1,5m hoog en 1m breed en dan nog buiten en binnen lappen en ik woon op 1 hoog dus moet ook nog gevaarlijk uit het raam hangen nummer 2 de was doen en vouwen nummer 3 is stofzuigen heb ik een hekel aan koken vind ik erg leuk!
Strijken dat doe ik dan ook niet. Als er iets is wat gestreken moet worden kijk ik m'n schoonmoeder wel lief aan. En de kelderkast en berging opruimen. Ben ontzettend bang dat ik een spin tegen kom dus dat doe ik ook niet zovaak.
Strijken en was opvouwen. Heb er een hekel aan. Gelukkig hebben we een "was" kamer met deur. Dan kan ik die mooi dicht trekken, zie ik er niets van Ramen wassen is ook niet mijn ding, maar dat vindt mijn man wel leuk om te doen.
Eigenlijk vind ik het allemaal wel te doen. Het is alleen zo frustrerend dat het eindresultaat niet lang behouden blijft
Strijken.... maar dat doe ik dan ook niet Ben een handige Harry geworden om het te kunnen omzeilen, droger in strijkvrij stand en delicate dingen GOED strak ophangen. 2e rotklus... wasgoed opvouwen en in de kasten doen. Lijkt wel nooit geen einde aan te komen met 4 mensen. 3e rotklus : Keuken schoonmaken. Idem als hierboven, lijkt wel nooit een einde aan te komen. Als alles spik en span is ligt er 10 minuten later alweer melkpoeder op het aanrecht enzo...
Ik had altijd een gloeiende hekel aan de was vouwen, maar sinds die kleine er is strijk en vouw ik met heel veel plezier. Heerlijk om die hydrofielen zo strak mogelijk te strijken . Ik heb nu een hekel aan het grote bed verschonen. Pff... vind die deken in de hoes doen zo zwaar altijd . De badkamer en dan met name de douchekabine uitsoppen vind ik ook rampzalig. Ik kan niet overal bij, dus voor mijn gevoel doe ik altijd half werk.
Ik haat het om af te moeten wassen, dus aangezien we geen vaatwasser hebben is dat manlief zijn taak in huis