In willekeurige volgorde 😊 Meisjes: 1. Gitte 2. Norali 3. Maren 4. Jonna / Janne 5. Elsa Jongens: 1. Hidde 2. Tije 3. Siebe 4. Joes 5. ....
onze top 5 (buiten de namen van onze kinderen) 1. Fay 2. Sofie 3. Alice 4. Isabel 5. Leona 1. Aiden 2. Collin 3. Erik 4. Ludo 5. Robin
Ok hier de onze meisje 1) Emma 2) Maud 3) Bregje 4) Rosalie 5) Sophie 6) Adriana 7) Fee We willen ons eventueel meisje wel meerdere namen meegeven dus dat komt goed uit jongen 1) Jules 2) Willem 3) Hugo 4) Felix toen was de inspiratie op
Wat grappig om die naam hier een paar keer te zien. Mijn neefje heet nl zo. Vind het echt een leuke naam. Ik heb echt geen top 5 eigenlijk. Vind het al moeilijk genoeg om 1 naam leuk te vinden
Hierbij onze top 5 in willekeurige volgorden: Jongen : Bowen David Brian Chris Vince Meisje: Lizzy Daisy Joyce Cindy Kim
Mijn lijstje, MIN de namen (j/m) die we gekozen hebben, die houden we geheim, geen idee of ik bekenden heb onder forummers...lijstje is willekeurige volgorde: J: Silvijn Sverre Polle Pim Thorben M: Elise Lois Ravenne .... meer meisjesnamen konden we niet bedenken haha, Ravenne vond mijn vriend niks.
Weer een hoop mooie namen! Snap als je je nummer 1 niet wil zeggen hoor zonde als er bekende meelezen
Mijn top vijf (want ml denkt een anders over) zou zijn: Carmen Gioia Lupita Pernille/Pernilla Pia Phaedra Siënna/Siërra Viënna Zita Hmmm, sorry korter krijg ik die niet... Jongens (behalve de namen van mijn drie zonen): Abel Beau Miró Pablo Tobias
1.Julia 2.Floor 3.Benthe 4.Sophia 5. Maud 1. Beau 2. Noud 3. Florian 4. Max 5. ?? Jongensnamen zo moeilijk, Julian erg leuk maar komt in familie voor!
De top 2 van beide geslachten ga ik niet noemen 3. Tristan 4. Florian 5. Sebastian 3. Allyson 4. Rosalie 5. Emily
De namen die voor ons samen op 1 stonden hebben we natuurlijk gekozen. Maar mijn persoonlijke top 5, nu op dit moment: 1. Maren 2. Elin/Mélin 3. Feline 4. Julin 5. Nova 1. Yaniek 2. Thomas 3. Lucas/Cas 4. Koen 5. Ruben