Sophie sliep altijd lekker uit van 19.00 op bed tot 08.30-09.00 heerlijk was dat maar nu is ze al een paar dagen om 07.30 wakker ( dit is wel een mooie tijd maar toch... ) Kan dat tijdelijk zijn of is het toch wel grote kans dat dit zo blijft? Hoe is jullie ervaring ermee? Groetjes
Nou hier PRECIES hetzelfde! Ook vanaf 3,5 maand doorslapen van 19:00 uur tot 09:00 uur! En nu sinds een week of 2 zijn er ook dagen bij dat hij ineens om half 8 of zelfs al vroeger klaarwakker is! Maar er zijn ook dagen bij (zoals vanochtend) dat hij sliep tot half 10... Ik denk zelf dat ze misschien minder nachtrust nodig hebben, zijn toch 14 uur achtereen.
Godzijdank ik dacht serieus dat iik de enige was met zo'n kind... Kyano sliep al vanaf dat hij week of 8 was van 19.00 tot 08.00 en nu sinds een week of 2 dus niet meer, word 2x per nacht wakker en is ineens al om 6 uur wakker .... aaaaaaaa waarom ... :'(
Hier ook precies hetzelfde eerst sliep ze tot 0830-0900 uur en nu is het ook 0700-0730 nog niet heel erg verkeerd kan altijd eerder maar denk echt dat ze minder slaap nodig hebben. Jammer wat was wel een beetje verwend!
Ja hoor, ook hier hetzelfde verhaal. Met 8 weken doorslapen van ong. 19.30 tot 8.30 en sinds ze een maand of 11 oud is, ineens weer 2-3 keer per nacht wakker en ook steeds eerder wakker... De laatste paar weken was het tussen 6.15 en 7.00 uur... Vorige week een keertje 8.30 dus wij blij! haha helaas maar eenmalig.. Hoop echt nog steeds dat het een fase is... Vanmorgen was het 7.45 dus wie weet..
pff dacht al dat youame het alleen had ze sliep altijd van 19.00 tot 10.00 door en nu komt ze soms al om half 6 dat vindt ik dus nog echt te vroeg dus laat der soms huilen en dan valt ze weer in slaap of ze gaat spelen
Hier ook al een tijd! Altijd 8 uur, nu soms voor 7 uur al! Denk niet dat het tijdelijk is. 7 uur is een normale tijd voor een kleintje om wakker te worden... Helaas haha.
herkenbaar, ook hier een vroege vogel vanaf 11mnd. ook bij vlagen opeens 1 a 2 weken snachts weer huilend wakker. om vervolgens weer keurig weken achtereen iedere nacht door te slapen. zal er wel bij horen denk ik
Dan heb ik nog wel een vraagje.. Laten jullie je kleintje wel nog in bed tot een bep. tijd? 7.00 uur bijv.? Of haal je hem/haar er altijd uit als ze wakker worden? Lisa begint de dag nl. ook nog wel regelmatig om 5.30 of nóg eerder, maar dat is voor mij echt te vroeg haha probeer het dus te rekken tot min. 7.00 uur.. Maar dat heeft wel regelmatig een flinke huilbui in bed tot gevolg.. Want spelen in bed ofzo heeft ze nooit gedaan, wil ze echt niet.. Meestal valt ze dan na 20-30 min wel weer in slaap eventjes tot ong 7.00 uur maarja soms vind ik dan ook wel weer zielig als ze zo huilt als je haar weer instopt of laat liggen..
Hier precies hetzelfde! Nu soms al om 6.15 wakker. Terwijl ze voorheen soms wel tot 8.00 sliep. Rek het dan wel tot ongeveer 7.00 en meestal pakt ze dat wel op zonder al te veel problemen. Meestal ligt ze volop te babbelen in bed of ze de hele nacht vanalles heeft meegemaakt.
ik dacht ook al dat wij de enigen zijn... het is nu ook al bijna 3 weken vroeg dag hier! tussen 6.15 en 7.00 terwijl ik hem altijd wakker moest maken doordeweeks omdat ik moet werken ( maakte hem om 10 voor 8 wakker) en in de weekenden werd hij meestal tegen half 9 wakker... helaas is dat nu al een poosje veel en veel eerder
Hier een jongere baby, maar ze wordt de laatste tijd ook steeds iets vroeger wakker, kan niet wachten tot de zomertijd begint, dan slaapt ze hopelijk ook weer een uurtje langer door !