Hallo allemaal, Willen jullie even meekijken? Mijn schema is: (dochtertje van 4maanden) 07:00 (fles 180+6) 11:00 (fles 180+6) 15:00 (fles 180+6) 19:00 (fles 180+6) 23:00 (fles 180+6) En om 10.00 doe ik nu half potje fruithapje. En om 17:00 paar lepeltjes groente (om te wennen). Ik ben wel is bang dat ik het niet goed doe, zouden jullie jullie mening willen geven? Groetjes Bo
Mijn dochter is 15 weken en qua flessen zit ik precies hetzelfde. Ik geef alleen nog geen groente of fruit. Denk dat ik pas met 6 maanden daaraan begin. Maar dat is meer omdat mijn dochter nu al iets meer dan 7 kilo weegt.
wij hadden met 4maanden ook dit schema. Nu nog steeds alleen krijgt Tycho nu 4flessen en om 19uur dan de laatste. En uiteraard een heel potje groente en fruit. Dus volgens mij is dit een prima schema Liefs sassie
Hier ook raar schema: 6.00-7.00 180cc 10.00-11.00 180cc 14.00-15.00 180cc 18.00-19.00 180 22.00-23.00 meestal 21.30 -22.00 180cc en dan komt ze meestal s nachts ook nog... soms drinkt ze alles nie op.. Ik heb alles al geprobeerd, ze kan het wel zonder voeding, maar ze komt vaak wel 1x speen probeer ik 2x dan geef ik klein flesje anders is ze niet stil te krijgen hoop dat dit vanzelf over gaat????
Geef je rijstebloem in de laatste fles? Dat zorgt voor een verzadigder gevoel dus misschien wil ze dan niks mee drinken 's nachts. En wij zijn ook aan het rommelen geweest op die leeftijd ( het lijkt nu over te gaan) Er zit op 19weken een sprong, dus daar kunnen kindjes van uit hun doen zijn en daar hoort dat vaak wakker worden zonder enige reden ook bij...
die pyamapapjes ken ik niet? Is dat net zoiets als rijstebloem? Dan zal het wel genoeg zijn denk ik. Voor de rest: te warm, te koud, zit er kleidng dubbel, te volle luier... Vermoeiend als ze zomaar ineens wakker gaan worden 's nachts he. Sorry TS, beetje offtopic
Aan je schema te zien, zou ik zeggen je doet het prima hoor meid. IK geef dan wel bv op verzoek, maar dit is ongeveer onze schema (wijkt wel eens af, maar qua voedingen kon ik iedere dag op het zelfde uit): 7.00: bv 12.00: bv 17.30: bv 19.00 tot 21.00: bv (clusteren) Een voeding extra geven (omdat 4 officieel erg weinig is) werkt niet, want meneertje weigert meer te drinken. Verder geef ik geen vaste voeding (dat doe ik pas vanaf 6 maanden).
Ik doe hetzelfde als jij, al ben ik niet strak op de tijden. Als hij honger heeft krijgt hij de fles gerust eerder. Soms slaapt hij ook meer, als hij rond 19:00 of later de 4e fles krijgt maak ik hem later niet meer wakker. Dan drinkt hij dus 4 flessen. Ik geef geen bijvoeding.