Waarom is chocolade melk niet zo goed voor een zwangere vrouw? Hoorde / las dat je niet te veel er van mag drinken.
dit vond ik: Stress, haastig eten, spijsverteringsklachten en gebruik van voedingsstofrovende producten, zoals nicotine, alcohol, cafeïne, cacao, geraffineerde suiker en kunstmatige hulpstoffen (E-nummers) zorgen ervoor, dat er minder voedingsstoffen beschikbaar zijn voor de groei van de baby.
geldt toch alleen als je er TE veel van neemt toch? dadelijk mogen we niks meer alleen fruit en groente ahaah
oke Natasja, vandaar dus beperken van chocolade melk. Sins ik zwanger vind ik chocolade melk juist erg lekker. Maar drink nu 1 beker per dag...
overal waar te voor staat mag niet zeggen ze , tja dan moet caitlin toch wel een klap hebben gehad want ik was verslaafd letterlijk verslaafd aan milkshake's
ze verzinnen het allemaal wel....zo moet je echt een sprekende computer naast je hebben die je waarschuwt wat je wel en niet mag. Ik hou het allemaal niet meer bij ook, dus ik laat eigenlijk alleen rauw vlees staan en de rest eet en drink ik nog gewoon. En weten jullie waarom? Omdat mijn moeder laatst zei dat het onzin is, zij is in een dorp opgegroeid en daar hadden ze de koeien in de wei, ze deden alles met die melk, dus ook gewoon zo rauw opdrinken en ook tijdens haar zwangerschappen. Ze heeft 7 kinderen op de wereld gezet en voorzover ik weet zijn we allemaal goed bij ons hoofd en missen we geen ledematen ofzo
Ik word zo langzamerhand ook een beetje gek van deze voedselterreur... Het wordt inderdaad steeds gekker, nou, ik doe er niet aan mee! Ik laat natuurlijk de rauwe dingen staan en let op met cafeine, maar als ik zin heb in drop, kaneel of voor mijn part chocola, dan neem ik het gewoon! Wat een gekmakende propaganda is dit! Groetjes, Anakin (..last van hormonen... )
Ik las het idd ook in het VSM boekje, en had het verder nooit ergens gelezen. Ik had ook echt zoiets van . Maja alles met mate, en ik drink het nog wel hoor gewoon zo nu en dan.
nou ik denk niet dat het verzonnen word. maar het zijn adviesen, waar je natuurlijk zelf mee kunt doen wat je wilt doen. wat betrefd de rauwe melk, ik heb in de zwangerschap van mijn dochter waarschijnlijk rauwe melk gehad (ik wist het niet) toen ik dat aangaf bij de vk, en ook dat ik wat grieperig nam moest ik gelijk naar het ziekenhuis en kreeg een echo, de gyn nam het dus wel serieus. maar goed, ik laat ook niet alles staan, maar rauwe producten e.d. dus wel. ik ben gek op chocola.... alles waar chocola inzit mmmm
Dan zouden we helemaal geen chocolade meer mogen hebben. Als het echt erg zou zijn zouden de verloskundige het wel aangeven toch...
Ikheb met de zwangerschap van Astrid Liters en dan ook werkelijk LIters chocomelk weg gedronken. Dat het een dikmaker is dat geloof ik wel.. haha, ik ben toch ook niet voor niets toen 35 kg aangekomen..