Surprises

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Jajaja het schiet al weer op ....

Op 25 november en 4 december vier ik Sinterklaas op mijn werk. Op 25 november speel ik zwarte piet en op 4 december hebben we pakjesavond. We hebben lootjes getrokken en nu wil ik graag een surprise en een gedicht maken. Gedichten maken vind ik geen probleem maar om een leuke originele surprise te maken ?!?!?! :rolleyes:

Hebben jullie nog leuke tips ... :(: :idea:

-X-

2. Mirielle

Mirielle Actief lid

30 sep 2006
    138
    0
    0
    Almere
    Ik ben altijd erg in voor papier mache (ik weet niet hoe je het schrijft). Ik kijk altijd naar hetgeen waar die persoon van houdt en dan maak ik dat van papier mache. Ik heb een keer een grote olifant gemaakt (paste net aan in de auto) en met gat in zijn kont, daarin een grote pot met gel gedaan en daar natuulijk het kado in. Het gedicht was zo gemaakt dat degene begreep dat hij van achter het kado moest zoeken. Het was een giga succes. Maar wel een aardige klus om te maken.

3. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Oke van een plastic fles melk (je weet wel met zo'n dop)...een varkentje maken...dop is dan de neus.rose.papier er om heen...via de achterkant een cadeutje er in proppen...oortjes knippen ..ziet er lief uit en zo gedaan... :rolleyes:

4. Niet meer actief

De man voor wie ik de surprise moet maken is in zijn vrije tijd clown Ronaldo .... dus misschien iets met een hoge hoed ofzoiets .... hmmmm nog even denken. Dat varkentje vind ik ook leuk .... maak ik misschien wel voor Jeroen ... ik heb nu al zin om te knutselen !

-X-

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    http://home.hetnet.nl/~sonjasknutselclu ... laas2.html

Misschien heb je hier iets aan. Veel knutselplezier.

Ik heb vorrig jaar een boxbal gemaakt en toen hij hem kapot moest slaan kwam er allemaal slijm uit haha. Me broer is altijd bang om vies te worden dus die kon er niet direct om lachen later die avond zei hij dat hij het wel erg leuk gemaakt vond.

6. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Ik heb ooit eens een varkentje gemaakt van papier mache. :p Gewoon van een ballon en toiletpapierrolletjes voor de poten en de snuit. De oren en de staart kun je zelf wel een beetje vormen.
    Het is alleen jammer dat, als je er een cadeautje in stopt, dat je het varkentje wel stuk moet maken om het uit te pakken. ;)

7. Niet meer actief

Das een leuke site Fleur ! bedankt ....

8. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik ga het dit jaar moeilijk maken. ik heb mijn zwager en die kan moeilijk sparen. ik ga een spaarvarken maken een geldboompje en een handleiding hoe hij de spaarpot moet gebruiken. hij moet elke keer een paar briefjes erin doen en dan mag hij een kado pakken uit iets (moet ik nog verzinnen)

ik ben altijd dol op sinterklaas! ook de gedichten zijn super. even lekker iemand voor paal proberen te zetten!

Deel Deze Pagina