Ik zit wel op een aardig gewicht voor mijn lengte (1.82 ongeveer) met 73kg. Maar ik zou wel graag wat aan mijn flubberbuik willen doen. Toen ik nog volop sportte woog ik beduidend meer 79kg, maar was ik veel strakker en gespierder haha. Gewicht zegt mij dus eigenlijk niet zoveel, ook niet als streefgewicht etc.
Ik was altijd rond de 64 kilo bij een lengte van 176. Nu ik ben gaan hardlopen ben ik aangekomen en nu 66 kilo. Vast spieren☺️ En toch weeg ik liever 64 eigenlijk.
Pfff ja irritant he! Heb ik ook. Qua middel pas ik gewoon in 36/38, maar door die dikke benen qua broek in 38/40. Dus broeken zijn of te strak om mn benen, of te los om mn buik. OT: voordat ik zwanger was woog ik 61 bij een lengte van 1.66. Nu weeg ik 66. Ik zou toch wel graag terug willen naar die 61. Alleen totaal de discipline nog niet!
Nou ik ben van mezelf heel lang dus als ik 55 kg zou wegen zou het echt niet goed zijn. Ik wil graag tussen de 70-75 kg blijven, dan ligt mijn BMI rond de 21/22 geloof ik
Mijn streefgewicht is tussen de 50-52 kg. Dus nu nog 3-5 kg aankomen. Blijft lastig om de kilo's vast te houden
Ben 176 en nu 69. Paar jaar terug op 56. Dat was te weinig . Door medicatie dus 14 kilo aangekomen. Heb jaren op 60 kilo gezeten. Dat paste echt bij me. Streefgewicht is 64 . Daar zou ik heel blij mee zijn.
Mijn streefgewicht is tussen de 55-60 kilo. Zit nu op 62 kilo. Voor mijn zwangerschap was ik 50 kilo en te licht. Ik wil niet meer onder de 55 komen
Met die lengte en gewicht ben je toch helemaal niet dik Soeee.. Jammer dat je u daar niet goed bij voelt
Qua BMI mag ik tussen de 52 en 69 kilo wegen. Als ik inderdaad 1.67 m ben, dat weet ik niet zeker haha Maar veel zal het natuurlijk niet schelen (Bij 1.65 m is het maximum 67 kilo, bij 1.70 m het minimum 53 kilo) Ik zou het liefst zo rond de 60 kilo zijn, mooi in het midden. Dat is hoe dan ook goed, hoe lang ik dan ook precies mag zijn Ik wil dus niet onder de 55 en niet boven de 65 kilo wegen. Ik heb geen weegschaal dus ik weet niet hoe zwaar ik nu ben, maar ik denk wel tegen of net over de 70 kilo, dus dat is eigenlijk niet goed Lui! (Edit: ik bedacht dat er ergens toch een weegschaal moest liggen en welja. Ben 71,1 kilo zonder kleren )
Tussen de 60 en 65 kilo. Met afvallen was het altijd 65 kilo. Nu zit ik er onder. Erg blij mee. Weeg nu 62,5 kilo.
Ik ben 1.64 en weeg nu 60 kilo. Ik denk dat 55 kilo me mooier gaat staan. Het gewicht maakt mij niet uit maar meer hoe het eruit ziet haha
Normaal gezien zo'n 65 kg. Ik ben 1.71m en woog voor de zwangerschap 75kg. Een ruim halfjaar terug woog ik er 90... Maar nu vind ik zo'n gewicht maar een getal, ik vind mijn spiegelbeeld (en vetpercentage) eigenlijk belangrijker.
Ik ben 1.68 en weeg t liefst onder de 60. Weeg nu 55 kilo en dat is prima. Mag ook best iets meer zijn, maar wil niet boven de 60 komen. Heb jaren rond de 65 gewogen en als ik die foto's nu terug zie vind ik mezelf daar echt 'te dik' al had ik een prima bmi.
Ik kijk niet naar cijfers. Kijk in de spiegel. Wil een zo hoog mogelijk gewicht op een oke vetpercentage. Zit nu op 70 kg.
Nooit zo over nagedacht, maar nu wel ben nu 55 kilo en dat is prima. Slank maar niet dun. Heb op 56-60 gestemd omdat ik niet meer richting de 50 wil. Voor de zwangerschap van de oudste woog ik 45 kilo en dat nooooooit meer.
Dit! Ik woog een aantal jaren geleden 61 kilo en nu met intensief sporten 65 kilo, maar ik zie er nu veel slanker en strakker uit dan toen ik lichter woog. Mijn doel voor nu is om mijn vetpercentage lager te krijgen en mijn buikomvang te verminderen. Gewicht vind ik niet meer belangrijk.
Je bedoelt het vast heel goed hoor Maar lezen blijft blijkbaar lastig haha. Ik zeg niet dat je met die lengte en dat gewicht dik bent, ik zeg dat ik mij voor mijn doen nu dik vind.. Ik ben nu op mijn dikst tot nu toe, en hoe ik er nu uitzie, is niet nodig. En ik vind eigenlijk niks zo irritant als mensen die voor mij kunnen bepalen of dat wel of niet dik is. Bedoel ik verder niet onaardig ofzo hoor, want weet wel dat je het vast aardig bedoelt
Mijn ideale gewicht zou 55 kilo zijn. Voor de zwangerschap woog ik 45 kilo. Aangekomen tot 70, geen idee hoeveel ik daar inmiddels van kwijt ben (heb geen weegschaal thuis) maar ik zou heel blij zijn als ik op de 55 blijf hangen en daar niet onder duik. Vond het echt vreselijk om zo mager te zijn, leek wel een stel botten met vel erover en ik moest kinderbroeken aan omdat niets paste...
voor mij is 53 mijn streefgewicht. Dan voel ik mij fijn. Ik weeg nu 57 dus er moet nog enkele kilo'tje vanaf maar dat doe ik gewoon rustig aan, ben sinds kort weer een beetje gaan sporten dus dat komt vast wel goed
Tussen de 61 en 65. Na de bevalling van de jongste woog ik 65. Ik had zo willen blijven maar ik weeg nu toch weer 68,5. Maar daarbij laat ik nu eigenlijk niks staan en blijf ik stabiel op 68,5. Zo lang het duurt... Dag ik alles kan blijven eten gaat natuurlijk ook een keer betekenen dat ik ervan aankom. Maar goed, dat zien we dan wel weer. Mijn ideale BMI zou 61,5 kilo zijn. Maar ik mag tussen de 55 en 73 wegen geloof ik. Ik hoef geen 61,5 meer te wegen. Maar rond de 65 zou ik fijn vinden. Maat ik werk er dus ook niet voor.