vraag over koemelkallergie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lilo77, 17 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    ons dochtertje is bijna 4mnd. ze heeft koemelkallergie en kreeg voorheen 6x120. Nu zijn we over op 5x150,
    ze krijgt friso allergy care en leek het daar (redelijk) goed op te doen. Nu ze meer voeding krijgt lijkt het boekje een beetje zoek. Weer veel huilen, kreunen, kronkelen, niet kunnen poepen,winden etc. we hebben het idee weer terug te zijn bij af.....
    zou het kunnen zijn dat ze bij kleine hoeveelheden (120cc)genoeg had aan de friso allergy care maar nu bij meer melk (150 cc) een sterkere variant nodig heeft???? Iemand hier ervaring mee.
    de kinderarts kunnen we pas maandag weer bereiken en de huisartsenpost wil niks doen zonder overleg kinderarts.

2. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

ik kan mij voorstellen dat de ha post nu niks wil doen, hier moet echt een kinderarts naar kijken. maar goed als het niet gaat vind ik dat ze wel wat kunnen gaan doen.
    kan je niet voor een paar dagen weer terug naar 6 voedingen? en dan maandag bellen met de kinderarts. dan weet je ook gelijk of het aan de voedingen ligt.

Deel Deze Pagina