Ik ben benieuwd! Die van mij? 1. Sophia Evelyn Rose 2. Olivia Josephine Lily 3. Susannah Rosaline Daisy 4. Norah Evangelina Mae 5. Helena Clementine Faye 6. Mena Coraline Meave 7. Stella Madeline Camille 8. Mila Fiona Jane 9. Isla Beatrice Poppy 10. Isabella Vienna Marie Jongens: 1. James Henry Thomas 2. Jensen Daniel Miles 3. Sebastian Elias 4. Finnian Lewis 5. Oliver Jude 6. Jasper Owen 7. Christopher Robin 8. Gabriel Matias 9. Milo Sebastian 10. Julius Reece
Meisjes.. - Merenthe - Marenthe - Fayenne - Jasmijn - Rozemarijn - Rhodé - Sofie - Maithe - Moïse - Fenne Jongens.. - Leander - Julius - Floris - Fender - Silvijn - Pepijn - Sylvain - Lenn - Jur - Just
10? Ik mag blij zijn als ik voor onze volgende kleine een naam kan verzinnen. Maar TS, wat heb jij supermooie namen in je lijstje staan!
meisjesnamen: romee ruby megan faye dana kaylee leona jennifer ninthe noa jongensnamen: tygo kaylen aiden liam kian dean lorenzo damien renzo ze staan niet in volgorde want we hebben nog niet echt een favoriet. we zijn al blij dat we zoveel leuke namen hebben kunnen bedenken
Sarah Fiene Norah Juliette Isabelle Noa Sifra Jedidja Naomi Liora / Eliora Jonne Ezra Jonathan Pepijn Thijmen Marijn Jonah Noah Jefta Micha Niet in volgorde, vind ze allemaal mooi!
jongens milan justin nigel jay meisjes esmee alicia jayda Jesney Chayenna shanaya serena britt sarah ze staan niet in volg orde
Hier precies hetzelfde. Jongensnaam hebben we al, sorry, hou ik nog even geheim. Maar meisjesnamen???? En dan nog eens 10 stuks, hihi. En dan ook nog 2e of 3e naam. Zo.... ik zou het echt niet weten!
@ TS: wow 10? En dan nog compleet met 2e en 3e naam? Zeker een hobby van je Of zijn het ook kanshebbers voor je toekomstige kids?
Meisjesnamen Fay Estella Zoe (+de puntjes op de e) Mirella Robine Beau AnnaBella Isa Julia Lisa Jongensnamen: Travis Robin Milan Mischa Sascha Beau Noa Tim Ralf Julian we hebben DE naam al zowel voor een jongen als voor een meisje, staat op dit lijstje! + de andere namen die altijd op t lijstje blijven staan voor miss wel de 2e of de 3e ooit en dan weer uitzoeken
1 desteney 2 chamoney 3 niscaya 4 anique 5 sari fay 6 nayana 7 niyah 8 tierney 9 nanou 10 nimve jongens 1 nekay 2 percaya 3 djuric 4 nataniel 5 nerence 6 cyan 7 damai 8 amanry 9 chesney 10 selesai
Pff 10 is wel veel hoor hahah... ik zal eens proberen Meisjes: Elin Nika Mila Tessel Isabelle Fenne Nore Jongensnaam: Julian Milan Tycho Vigo Sam
Haha...Nou hobby is een groot woord maar ik vind namen bedenken wel leuk. De amerikaanse sites zijn dol op zulke topics. En daar vindt je idd de mensen die graag namen bedenken voor de hobby. De eerste namen zijn op dit moment de namen die we onze kinderen nu willen geven. Maar wij gaan pas na de zomer aan de clomid want zelf zwanger worden lukt ons niet. Misschien dat de namen keuze nog wel gaat veranderen.
Ik zal ook een poging wagen..(in willekeurige volgorde).. Jongens: * Jayden * Kai * Ivan * Levi * Aiden * Jeftha * ? * ? * ? * ? Meisjes: * Nora(h) * Isa * Evi * Yara * Yinthe/ Jynthe * Amber * Demi * Noa * Britt * Invy
Wat wij leuke namen vinden in willekeurige volgorde: Julia Milou Fiene Sterre Bente Jette Suze Annabel Madelief Juliette Tim Tom Thomas Robin Milan Tobias Matthijs Pepijn Nout Wessel Erg leuk ieders lijstje te zien!
Grappig om te zien hoe iedereen een totaal andere smaak heeft! Favorieten van mij: Meisjesnamen Bahar Esra Esrin Farise Feray Feyruz Feline Fidan Ilke Nalan Yaprak Jongensnamen Erten Faruk Ferit Feyiz Taran Tarik Turan Maar ik ben allang blij dat we eruit gekomen zijn, het was zo lastig een naam te vinden die we allebei mooi vonden! We wisten het pas in de 37ste week haha
Hier ook een poging van mij, in willekeurige volgorde. Meisjesnamen: - Juliëtte - Isabelle - Fréderique - Josephine - Charlotte - Esmée - Hannah - Florine - Julia - Eloïse Jongensnamen: - Milan - Olivier - Julian - Julius - Pepijn - Bastiaan - Floris - Valentijn - - Hmm, meer weet ik er zo even niet, maar ik ga nog even nadenken .
Meisjes: - Fiene - Jente - Lana - Yara - Mette - Line - Amy - Maren - Liz - Marén Jongens kom ik niet zover: - Sil - Mats - Jim (nederlandse uitspraak) - Jesse En dat was het wel... We hebben 2 namen vast staan, voor jongen en meisje, maar die hou ik geheim, want er zijn bekenden hier op zp! Liefs Loesie
jongens aron bruce dylano scott dee-jay levi linardo quinten richy silvano terrence valentijn wesleyn junior 1 jongens naam heb ik er niet bij staan omdat ik die zelf verzonnen heb en die naam gebruik meisje alyscha ashanti beau chayenne chanell djenna florence kendra laurencia lyndsey odeth presley queency rachida rozalia talitha whitney xana zamelda en we hadden in gedachten voor als het een tweeling werd (jongen en meisje) elvis en presley