Meisjes ... Elle Nora Mara Nica Amé Ise Yuna Nova Suze Floor Jongensnamen Senn Ravi Boaz Rube Rune Lenn
ik ga ook een poging doen. moet alleen wel zeggen dat mijn smaak totaal verschilt van die van mijn vriend. komt ie dan in willekeurige volgorde. meisjes: kaylee shadee soraya shania guusje lynn claire tess caitlynn beau jongen. deyan. (deejan) leander tygo allejandro (alleen niet in nederland) joey dylan (alleen dan als dielan uitgesproken) jayden tim bas lucas zoooooo daar heb ik lang over gedaan zeg!
nou ik ook maar een poging wagen dan. meisjes Aaliyah Hadiya Jamila Yasmin Sarah Imane Tahira Amira Nadine jongens Tahir Jasim Qasim Binyamin Iliyas Isam Sharif ... ... ... moeilijk die jongensnamen haha
Nina Lara Liza Mila Luna Elize Lizzy Jasmijn Jim Tim Nick Maik Roan ik vindt jongensnamen een stuk moeilijker
Poeh...10? Uiteraard Roan en voor de rest zeg ik het lekker niet. Aangezien we hopen dat Roan niet ons enige kindje blijft
Meisjes: 1.Joëlla 2.keyla 3.Demelza 4.Sammy-Jo 5.Melody 6.Cheyenne 7.Kelsey 8.Caithlyn 9.Abygail 10.Ashley Jongens 1.Andy of Anthony 2.Kyano 3.Bradley 4.Jayden 5.Sergio 6.giovanni 7.Marcellino 8.Desley 9.Ryan 10.Tyler
meisjes 1. mila(1ste dochter 2. gelleyen (tweede dochter) 3. shiloh 4. fay 5. caithlynn 6. zara 7. jamilla 8. angel (oudste dochter tweede naam) 9. jamie-lynn 10. zinzy nog veel meer maar dat bzijn kanshebbers! jongens uhhhhhhhhhh 1. bradley 2. jason 3. jay 4. christiano 5. denley 6. tim 7. max 8. rowi 9. ziggy 10. ???? en weer nog een paar maar ook dat zijn kanshebbers ook al ben ik er van overtuigd dat we er nooit uitkomen een jongensnaam dan dus ook al word dit een jonge ben ik bang dat hij een meisjes naam krijgt en anders naamloos blijft hahahaha
Jeetje... wij kwamen niet verder dan Kick en Pom. Gelukkig kregen we een jongen en daarna een meid! hahahahahaahah. 2e en 3e namen zijn vernoemingen naar de opa's en oma's (pfff.. hoefden we ook niets nieuws te verzinnen)
de g zoals in goal en dan ellie un we wilde iets aparts en dat is gelukt! ze is de enige in nederland die zo heet eigenlijk moet ik er patent op aanvragen
Hier dus net zo. Ik had alleen nog een extra naam voor mocht het weer een meisje zijn en dan zou het Mirthe zijn. Bij de eerste heeft mijn man de naam bedacht, hij koos een meisjesnaam en ik een jongensnaam en het werd dus een meid, bij de tweede mocht ik de naam bedenken en het werd dus een jongen. Heb de naam die ik had gekozen bij de eerste als het een jongen werd, nu als tweede naam gegeven. Is hij ook gelijk naar familie vermoemd.
Hier nog niet zwanger van een 2e ofzo maar altijd een lijstje die steeds word aangevuld..... J: Liam Kain Kick Jip Tym M Elle Lois Puck Elin Lieve Lila Lynden Laure Lize Nova Mara Mayse Yfke en uhhh hier ook een probleem met jongensnamen... Onze dochter heet Kya
Ga even mn best doen: Meisje: Puck (1e dochter ) Rosa Jette Lola Annabel Suus Jongen: Sep Jip Toon Faber Maas Red er dus echt geen tien, maar aanvullen kan natuurlijk altijd en ben niet zwanger, dus haast is er niet....
Lieve Mare Puck Roos Famke Lauren Tym Raf Sep Stef we hebben al 2 jongens... dus dat rijtje is niet meer zo lang (namen staan daar niet tussen)