Het is niet mijn smaak, maar als ik voor een Amerikaanse naam ga vind ik vooral de namen leuk die ook als achternaam fungeren, dus Parker, Asher etc. (Was laatst een heel topic over geloof ik) Hayden vind ik ook wel leuk.
Als ik voor een Amerikaanse naam zou gaan, zou ik een naam kiezen die wel ook in Nederland kan. Namen als Logan and Kaidyn vind ik vaak gewoon niet zo bij Hollandse jongens passen, terwijl ik dat voor Amerikanen wel mooie namen vind. Ik zou dus kiezen voor iets als: Joshua Noah Benjamin Dave James Succes!
Beide nr 1 (zo heten mijn zoontjes) Joshua en Nathan. Maar officieel zijn dit geen Amerikaanse namen maar Herbreeuwse namen. Wel komen ze heel veel in Amerika voor
3 Namen op nr 1 bij mij Nathan (2e naam van mijn zoon) Mason ( naam van deze baby als het een jongetje is) Avery ( 2e naam van deze baby als het een meisje is) :d
Als het echt de naam is zou ik misschien toch voor Liam gaan ondanks dat de naam op nr. 1 staat. Heb je al gekeken hoe vaak de naam in NL is gegeven tov het aantal jongens dat totaal is geboren? Hoe groot is de kans nou werkelijk dat hij straks met nog meer Liam's in de klas zal zitten? Als antwoord op je vraag mijn top 3 Amerikaanse jongens namen is: Dylan, levi, Mason.