Jongens: - Julen - Oliver - Pepijn - Tobias - Milan Meiden: - Melissa - Nova - Senna - Charlotte - Ilana Dit veranderd met de dag...
Jongens: Nout (zo heet mijn ene zoon ) Tygo (zo heet mijn andere zoon ) Jop Siem Luuk Meisjes: Marit Esmee Pien Fem Saar
Onze top 5, al zal deze nog dagelijks veranderen ben ik bang haha. Lizzy Nika Charlie Lenn Mick James Joep Charly Bij meisjes blijven we steken op 3, maar daar waren we ook al snel uit onze eerste keuze.
Jongens: Nathan Jason Davey Nick Meisjes: Aimee Celine Shirley Megan Top 4 in willekeurige volgorde. Zal waarschijnlijk nog wel veranderen.
Mijn favo namen wisselen met de dag, en DE naam zit er geloof ik ook nog niet tussen... Meisjes: Livia Elin Lexi (alexis) Nova Yuna Jongens: Julan Sten Brent Ravi/Raf Senn
Met nog een aantal maanden te gaan, onze voorlopige lijst in willekeurige volgorde Jongens: Loek Sil Cas Tijl Sepp Meiden: Cato Wies Fien Leentje Geertje en nu nog een keuze maken (of weer veranderen haha, we zitten duidelijk nog niet in de beslissingsfase )
Hoi! Ja, ook een leuke! Dat vonden vrienden van ons ook, althans één die erop lijkt, dus ben bang dat dat het niet gaat worden . Heel stom, maar mijn gevoel zegt jongensnamen haha, nu nog een paar weken wachten tot de verrassing
Meisjes namen 1 Nina (oudste dochter) Jet (jongste dochter) 2 emma (zouden we alleen nooit kiezen omdat mijn nicht zo heet) 3 Julia (zo heet een ander nichtje zouden we ook nooit kiezen) Meer hebben wij er niet Jongens 1 Mats 2 Siem 3 Sil 4 Jesse 5 Daan Wij houden echt van de makkelijke namen
mijn persoonlijke top 5 jongens (zeker niet die van Vriendlief 1 B.rett 2. Sten 3. Jax 4. Dann 5. Lenn Voor meisjes liggen we meer op 1 lijn 1. Josh 2. Jolie 3. Nine 4. Lis 5. Julia (super mooie naam alleen vind ik hem net te vaak voorkomen)
👦 Jongens 👦 Natuurlijk 💙 Kaan & Atilla 💙 😍 😍 😍 - Timur - Arda - Efe - Kayra - Ozan 🎀 Meisjes 🎀 - Lina - Eliz - Liva - Eliza - Sena
jongen: Duncan Meez Coen Gijs Guus Meisje: Loulou Robiene Hailey Robijn Rowen zoonlief heet Luc en dochterlief heet Diede