Meisjes: Brechtje Judith Mette Eline Nynke Jongens (dat wordt moeilijk, ik kom eigenlijk niet verder dan 2): Wouter Stef Brecht Daan Mats
Jongens: Hidde Olivier Hugo Pepijn Olaf (+ Thijs, Pim, Teun, Friso) Meisjes (vind ik veeeel lastiger): Fieke Jolien Nina Lot Pien
Het is een top 3 geworden in willekeurige volgorde: Meisje: Elin Rosanne of Rosalie Noah Jongen: Jim Jesse Sil. Ik ben wel heel benieuwd welke naam jullie het leukste vinden uit mijn rijtje.
Van jouw lijstje: Rosalie voor een meisje en Jesse voor een jongen. Stonden beiden ook op ons lijstje
Danique (dochters naam) Elize Charlotte Rosalie Sophie Geheim (ivm meelezers ) Jesse Silvan Revy Alex Mijn lijstje jongensnamen was toch heel anders toen ik nog niet wist dat ik zwanger was van een jongen
Maud Robin Keet Kim Daniek Daan Luuk Tim Kees Niek Jongens namen niet echt origineel maar wel helemaal onze smaak.
1. Jaylin ( Natuurlijk haha) 2. Lois 3. Ziva 4. Danae 5. Kaylee 1. Novan ( Vanzelfsprekend ) 2. Silvian 3. Jack 4. Sem 5.Tygo
Meisjesnamen 1 Féline De rest willekeurig Danique Annemae Marin/Marit Linde Lilian Jongensnamen alleen van mij, man en ik liggen niet op een lijn als het om jongensnamen gaat Thomas Fabian Tobias Sebas Julian
Kan iedere dag weer verschillen, maar nu is het even zo ^-^ Mirva Evanna Maira Elora Brinna Loran Evza Ezan Bodin Lovan
Meisjes: - Liz! (Naam dochter) - Iza - Veerle - Lize - Emma Jongens: - Sven - Levi - Senn - Luuk - Finn