duitsland of oostenrijk ?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mvj, 10 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wij zouden eigenlijk niet op vakantie gaan ......maar ik heb toch nog wel heel veel zin ......vorig jaar zijn we op vakantie geweest naar oostenrijk ...en ik vind het daar heerlijk lekker aaan de ossiach dus lekker veel zwemmen en eten .....maar het 10 a 12 uur rijden ......

mannetje vind dat te lang en weet niet of het wel wat is voor een zwangere.....nou dacht mannetje dat het leuk zou zijn om naar duitsland op vakantie te gaan ...lijkt mij ook wel leuk ...maar wil wel iets met en lekker meertje .....

weet iemand of er zoiets is in duitsland ? een leuk plaatsje waar je lekker kan zwemmen en een beetje shoppen .....?

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Sybje,

Voor mijn werk ben ik best veel in veel landen geweest en ik vind Sauerland in Duitsland altijd erg leuk. Mooie bossen, meren, leuk winkelen, lekker eten.

Het is maar 3 uur rijden vanaf Nederland. Valt reuze mee. Je hebt er een superleuk vakantiepark zitten, midden in het bos. Veel watersportmogelijkheden (voor jou nu niet verstandig ;) natuurlijk)

Dat heet vakantiepark Twistesee

En je hebt ook heel veel leuke hotelletjes of appartementjes in de omgeving. Is maar net waar je de voorkeur aangeeft.

Voor reistips je weet me te vinden.

Groetjes
    Elvira

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @elvira : dankje wel ! ik ga gelijk even speuren ....waarschijnlijk word het met de nieuwe caravan van mijn schoonouders ......klinkt in ieder geval heel aantrekkelijk

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ja dat kan natuurlijk ook met de caravan. Dat is ook hardstikke leuk natuurlijk.

Je hebt overal genoeg campings hoor.

Veel plezier met het uitzoeken van de vakantie.

Groetjes
    Elvira

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dankje wel ....ik ga vandaag proberen een camping uit te zoeken en die vanavond aanbieden aan mijn schoonouders...hun moet er ook nog 2 weken na ons vertoeven .....

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ts had je een pb gestuurd heb je de site nog bekenen?
    Had wel rea verwacht eigenlijk........................
    Gretjes Mensi.

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oohh ja sorry mensi ! dom zeg heb gisteren gelijk zitten kijken op de site ! zag er erg leuk uit ...ik laat het vanavond even aan mijn mannetje zien ! bedankt hoor ! (ziet er ook heel mooi uit in de winter )

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ok laat je nog even weten hoe en wat?
    Voor deze zomer zal het vast en zeker wel volzitten.
    Maar je kunt haar altijd een mail sturen, ze stuurd dan wel wat terug.
    Succes.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    eehhhmmm het word toch kamperen ......twijfel nu nog tussen duitsland en nl .....vind de campings in nl namelijk erg duur .........in duitsland valt de prijs echt mee ....vind ik ....

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou we hebben afgelopen week de vakantie geboekt hoor !
    we gaan 2 weken kamperen in sassenberg met de caravan !

Deel Deze Pagina