Dit jaar 3500,-. 2,5 week naar de Costa Brava. Accomodatie kost 1000,-. De rest is voor benzine, eten, uitstapjes e.d. En dit is voor ons weinig. Voor onze kleine gingen we ver weg. Dominicaanse Republiek, Egypte e.d. Ons budget, exclusief accomodatie, lag toen rond de 5000,-. Maar toen waren we nog met zijn 2en....En hadden we een veeeel goedkoper huis...
Wij gaan meestal met het vliegtuig, 8 dagen naar een warm land (Canarische eilanden, Griekenland etc) Hotel etc kost ons meestal tussen de 1500/2000 euro voor 8 dagen ligt eraan welk land en dan meestal 1000 euro zakgeld. Dit jaar gaan we naar Kroatië met de auto, huisje geboekt voor 8 dagen voor 600 euro, dan nog benzine en ook zo'n 1000 euro zakgeld schat ik zoiets Fijne vakantie allemaal !!
Wij zijn voor een week centerparcs 370 euro kwijt. Daar moet eten en drinken nog bij maar veel nemen we mee of doen we boodschappen bij de plaatselijke supermarkt.
Wij zijn in april al geweest met z'n tweetjes 8 dagen naar Egypte. We hebben de nijlcruise gedaan was all-in en alleen voor de souvenirs en zo hadden we een budget. Dus een totaal van ongeveer 1800 euro waren we kwijt. We weten nog niet wat we van het zomer gaan doen. De meningen zijn nog verdeelt. Ik wil graag wel weer met de kleine meid de zon opzoeken, maar mijn vriend wil eigenlijk wel met eigen auto weg en dan België of Duitsland in een huisje. Dus ben nog aan het zoeken en oriënteren. Maar we hebben daar niet echt een budget voor we zien wel. We proberen het meestal wel tussen de 2000 en 3000 te houden.
Ja! Wij zijn nu in Denemarken, voor een weekje. De boodschappen zijn inderdaad duurder. Het leven is hier duurder. Ik reken de prijzen al niet meer om, soms wil ik het niet eens weten. Maar de huurprijzen liggen veel lager, dus dat compenseert. Je kunt het net zo duur maken als je zelf wil...
Hier een budget van max. 1500 euro en meestal komen we uit tussen de 1000 en 1250 euro. Dat is voor max. 4 weken vakantie. Mijn man heeft 4 weken vrij, we gaan op vrijdag weg en komen uiterlijk op de 4e donderdag terug. Camping voor die periode ongeveer 300 euro. Benzine hangt af van de plek waar we heen gaan. Planning is de jura, maar als het daar niet zulk mooi weer is, gaan we naar Zuid-Frankrijk. Uitstapjes zijn voor ons wandelen en een stadje bezoeken. We nemen dan gewoon brood mee. Eten koken we zelf, we halen hoogstens een keer een pizzaatje als er zo'n wagentje op de camping komt die pizza bakt. Meestal is de reis het duurst, heen- en terugweg tussen de 350-500 euro. Wat enorm scheelt is dat we geen vlees eten op vakantie ivm gebrek aan goede koeling.
jura is super mooi gebied wij zijn daar 2 jaar geleden geweest bij clervaux les lacs en hebben daar 2 weken lang 35 graden gehad en heel veel uitstapjes gedaan die gratis waren die wandeling langs al die watervallen is echt een aanrader
Wij gaan volgende week voor 10 dagen naar Corfu! 33 graden geven ze op, best warm voor mn meisie Kosten vliegen/appartement/huurauto is ongeveer 1300 euro. Eten is hetzelfde als thuis dus ik vind eigenlijk dat je dat niet erbij reken want dat was ik thuis ook kwijt geweest. Kosten terrasje/uitstapjes/benzine enz 500 euro ofzo?
Met 4 betalende personen en een baby zitten we hier al snel rond de 2000 euro en dat is alleen vlucht ennverbliif naar Turkije. eten en drinken komt er nog bij en is ook niet zo goedkoop. Denk dat het uiteindelijk rond de 3000-3500 euro gaat komen. Daarom weet ik niet of we weg gaan. vind het veel geld voor een vakantie is ook wel gelijk bezoek aan familie)
Dit jaar voor 9 dagen ongeveer 4000,- voor 2 personen. Normaal nog niet eens de helft maar dit jaar gaan we op huwelijksreis na onze bruiloft!
0,0 Gaan niet op vakantie. Besteden dit jaar het vakantiegeld aan de tuin. Die moet ook een keer af. Maar normaal gaan we ook niet op vakantie.
Niets! Geen vakantie voor ons deze zomer. Alles wordt in de tuin gestoken, dat was erg nodig. Misschien later in het jaar dat we af en toe een dagje+nachtje spontaan doen, maar nu nog niets in de planning.
wij doen eigenlijk nooit aan een budget voor vakantie. maar onze vakantie in italie kost ons 1400euro plus nog wat borg en schoonmaakkosten en handoek/beddengoedpakket. en we rekenen meestal 100euro per dag.[we gaan 14 dg] plus nog overnachting heen en terug reis... haha dus als ik dit zo globaal bekijk, kost het best een hoop geld, maargoed we hebben het en hebben het er voor over.
Dit jaar geen vakantie, maar we zijn aan het sparen voor florida, afgelopen keer in Florida waren we ong. 5000 kwijt voor 2 1/2 week. (2 volw. en 1 peuter) Was ong. 3500 voor verblijf, auto en vluchten, de rest is opgegaan aan attractieparken (bijna elke dag), eten/drinken, tanken en shoppen. Veel geld, maar zou het zo weer doen zolang we het hebben
0,00 we hebben al ons vakantiegeld in de verbouwing gestoken. Normaal geven wij zo'n 3500,00 uit. Laatste vakantie was naar Maleisië.