wij gaan voor het eerst sinds 2005 weer op vakantie, ik ga zelf niet graag weg. Ik ben echt heel graag thuis en heb twee paarden staan waar voor gezorgd moet worden (en dat doe ik het liefste toch zelf...) Ook vind ik het vaak absurd veel geld kosten, maar nu gaan we een midweek naar België, naar een superleuke camping in een luxe huisje waar de kinderen zich helemaal kunnen uitleven. Kosten: 160 euro voor de accomodatie, ga vooral zelf koken maar ook wel een dagje uit eten en shoppen enzo.
We gaan dit jaar niet weg. Zijn door de zwangerschap het huis aan het verbouwen, en daarnaast ben ik, eer we tijd hebben om weg te gaan al bijna 33 weken. Vind het dan niet meer fijn om echt weg te gaan. Hebben wel al een weekend weg geboekt, willen toch nog even iets met z'n drietjes doen. Vorige vakantie was naar Curaçao, we waren voor twee personen en een net eenjarige ruim 5000 euro kwijt. Veel geld, maar het was echt heerlijk!!
Nog niks geboekt maar ik hoop niet meer dan ong. 300 Euro per persoon kwijt te zijn, 150 voor Kleine Meneer. Ik denk eerder in de richting van een appartementje huren en een vliegtuigticket (budget) heen en terug; wij willen wel naar de zon (Spanje, Portugal, evt. zuid-Frankrijk).
Voor 11 dagen naar Griekenland is ons budget 1000. Dit is voor eten, uitstapjes en shoppen. Voor het appartement en vliegtickets zijn we 1200 kwijt.
3200 euro stacaravan in Italië op basis eigen vervoer. Is wel een luxe incl airco etc. Wij gaan 2 weken. Maar op de camping is wel echt van alles te beleven dus we gaan er op een uitstapje naar Venetië niet vanaf. ( Moet toch een xtje in een gondel hebben gezeten ) Verder hebben wij een vak budget van 100 euro per dag dus 14 dan x 100 euro = 1400 euro.
Wou dat ik dat had... scheelt een boel geld en een boel onrust. ik ben nog niet thuis of ik moet alweer het volgende boeken om iets te hebben om naar uit te kijken
Wij ook, 5 sterrencamping aan zee in zuid frankrijk. Wel in eigen tent, 2 weken met 6 personen voor 350 euro. Daar komt benzine bij. Op vakantie geef ik vaak minder uit dan thuis met shoppen.
Hier is ons vakantie budget bijgesteld van 1500 naar zo'n 1200 euro :x Dit ivm een stukke auto waarvan we dachten alleen een apk te moeten doen en een kleine onderhoudsbeurt, maar nu bleken de remmen versleten een koplamp stuk en een stabalisatorstang moest vervangen worden.
helemaal niks. onze verbouwing valt erg slecht uit. Kwam meer achterweg dan in eerste instantie gedacht, dus daar is ons vakantiebudget aan opgegaan. Volgend jaar maar weer kijken
Wij gaan, zoals bijna ieder jaar, heerlijk 2,5 week naar de woonboerderij van mijn ouders in Tsjechië! Het verblijf kost ons niets en is van alle gemakken voorzien! Luxer dan wij het thuis hebben... We zullen daar de gewone dagelijkse boodschappen hebben, maar ietsjes uitgebreider, en af en toe lekker uit eten. Denk dat we daaraan zo'n 400 euro uitgeven. Benzinekosten (heen-en terugreis en diverse uitstapjes) zullen zo'n 500 euro zijn. In Tsjechië zelf hebben we een heerlijke grote tuin met zwembad, en ander vertier en als we de tuin uit lopen staan we praktisch in het bos! Naast het genieten van de rust, elkaar en een goed boek, gewoon lekker thuis, zullen we om de dag een uitstapje maken (leuk stadje, kasteel, de grotten waar je met een bootje door kunt varen, mijn familie ,). Deze uitjes zullen niet zo duur zijn. 's Avonds openhaard aan of fikkie in de tuin stoken (met worstjes!!), wijntje erbij en genieten maar! Zucht....heb er nu al weer zin in
Wij gaan een midweek naar een boerderij camping betalen geloof ik in totaal 500 euro... we gaan op de fiets dus geen benzinekosten en er is genoeg te doen
wij zijn vorig jaar 2 weken aan gardameer geweest heerlijk en idd na venetie maar neem daar maar je beurs mee erg duur maar echt de moeite waard gondels zijn erg duur maar ook de moeite waard wij hebben 40 min gedaan echt super
Dit jaar gaan we niet wegens andere plannen.. Wij zijn voor de luxe en hele luie vakantie hihi.. Meestal de verre reizen.. Zo'n 4 a 5000 euro voor de reis, 23 dagen, all incl.. Het geld van de uitjes zit daar dan bij in.. Lijkt veel, maar als ik naar Turkije of Griekenland ga ben ik meer kwijt.. lol.. Volgend jaar wel iets dichterbij vanwege ons kleine ventje.. Vind de tropen dan net iets te ver vliegen
Wij reserveren per jaar rond de 7500 voor vakanties maar wij gaan ook (tot nu toe) elk jaar naar Curaçao en Disney. Dit jaar wel moeten annuleren Muv Disney, want mocht niet terug vliegen. Hopelijk gaan/kunnen we oktober alsnog gaan!
Hihi heb ik ook last van. Als we terug zijn van wintersport boek ik de week er na gelijk voor volgende jaar. Ik zit nu alweer te denken waar we volgend jaar zomer heen kunnen gaan.... We zijn volgend jaar herfst trouwens 12,5 jaar getrouwd. Dacht aan een herfstvakantie naar de zon. Even gaan rekenen, maar dan ben je al snel 7000 armer...... best veel geld... En om daar nou m'n zomer of wintervakantie van dat jaar voor in te leveren.....
1500 euro ofzo.. Gardameer, caravan, 2,5 week. Dit is incl. verblijf, bezine, eten en uit eten. De uitjes reken ik nog niet mee want we hebben nog geen idee wat we gaan doen. Dat zien we altijd wel eenmaal daar. Verder dit jaar een tweedehands caravan aangeschaft, maar die reken ik niet mee met de vakantiekosten.