Wat is jullie vakantiebudget?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door shahrazed, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Hier ook, is de zomervakantie voorbij kijk ik alweer voor het najaar, en na oud en nieuw kijken we voor voorjaarsvakantie.. Meestal 1x per jaar gaan we gewoon weekje meevaren op het schip met mn zus, en dan nog een keer midweekje op een park ofzo. Niet perse heel duur maar wil dr geoon even uit!

2. sjak

sjak Niet meer actief

Hmmm, het budget verschilt erg per vakantie. We zouden dit jaar niet gaan, hebben net een nieuw huis, maar we hebben twee weken Beekse Bergen geboekt. 450,- benzine? uurtje rijden. En wat we daar opmaken, ik denk 50 euro per dag? waarschijnlijk niet eens...
    Voor een skivakantie rekenen we altijd op ongeveer 1000 pp en als we naar het buitenland gaan ligt het er ook aan waarheen. Vorig jaar twee weken lanzarote was 2500, en dan hebben we echt niet gek gedaan.

3. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    wow... ik zie bedragen voorbij komen! Jeetje, ik wou dat ik KON!
    Needless to say; geen vakantie bij ons in huis. Aankomende drie jaar sowieso niet.

heel misschien 1 keer een weekendje weg maar ook dat zal een lastige situatie opleveren.

4. Mava

Mava Actief lid

23 mei 2013
    114
    0
    16
    Poeh hier is dat geld er ook echt niet! Wij hopen voor max 700 euro inclusief brandstof, uitjes, accommodatie en eten op vakantie te kunnen. Het allerliefste nog minder, want zelfs dit bedrag wordt hard werken :S

5. Luja

Luja Niet meer actief

Wij doen elk jaar 500 pp.
    Dus voor 1000 euro alles, benzine, accomodatie, (uit) eten en drinken, uitstapjes, alles.
    Prima te doen in Frankrijk in een ingerichte bungalowtent.

Dit jaar dankzij mijn 'handige' uitgerekende datum geen zomervakantie.
    We gaan nu wel in de herfst een weekje naar centerparcs en daarvoor zijn we evenveel kwijt als normaal 2 weken all inc in frankrijk:$

Dus volgend jaar weer lekker naar frankrijk!

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    #126 Meijtje, 11 jun 2013
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
    voor maar 1900 euro 4 weken naar Gran Canaria met zn 3en. Dan zitten we in een bungalow en hebben we een groot zwembad en vermaak op het kamp.
    We huren een auto er bij en dat is dan iets meer dan 400 euro voor die periode. Hier zit geen eten of drinken bij :) want als we thuis blijven, dan moeten we dat ook. dus alles bij elkaar 2300 euro, hier zitten wel het duiktripje bij.
    Wij zijn van een doe vakantie! We struinen heel het eiland af op zoek naar mooie plekken, bezichtigen van alles, de bergen en dalen in, dorpjes en markten, musea, lokale feesten, duiken enz enz. Daarnaast wat dagen op het strand of het zwembad is ook heerlijk. Heerlijk eten op het kamp en anders zelf maken, boodschapjes bij de plaatselijke supermakt waar de locals ook boodschappen doen. Geweldig personeel. één van hen spreekt nederlands, super makkelijk en anders kunnen ze redelijk engels en ze leren ons Spaans.... (kansloos bij mij :) )

Vorig jaar zijn we maar een week naar deze plek gegaan, toen waren we nog geen 600 euro kwijt met zn 2en, geluk met de vliegtickets toen! :D

Wij boeken alles los, dit scheelt echt zoveel geld!

7. sjak

sjak Niet meer actief

Meijtje, waar is dit als ik vragen mag?

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    huur camping 479,00 2 weken frankrijk en 2 overnachtingscampings.
    brandstof geld 340
    tolwegen heen en terug 200
    daar per dag 50 boodschapgeld

kom ik 1770 totaal maak ik er afgerond 2000 van zomervakantie

en september weekje griekenland
    vliegreis en hotel 499 pp
    naar schiphol en parking en benzine 100,00
    8 dagen gebruiken we 100 perdag

totaal 2400 euro

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Tuurlijk mag dat :D pb je even :)

10. sjak

sjak Niet meer actief

Dank je alvast Meijtje

11. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Vertel vertel.... ik wordt nieuwsgierig waar dit is.:D

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Mag ik ook een pb meijtje;)

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Sannebc
    @Linda221

PBtje! :)

14. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ik krijg het gevoel dat jullie ofwel allemaal de lotto hebben gewonnen ofwel allemaal miljardairs zijn :D
    Dit jaar nergens heen aangezien ik de raad kreeg van mn gyn niet ver meer weg te gaan.
    Vorig jaar een week barcelona gedaan met zn drietjes voor 1100 (inclusief uitjes, eten, ... daar).

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mie nee vorig jaar gespaard, toen waren we over een heel jaar maar 1 week op vakantie geweest. De rest hebben we bij deze vakantie gelegd, waardoor we een stuk langer konden gaan :D.
    Eerlijk het was moeilijk om dat geld nergens anders voor te gebruiken, maar nu ben ik zooooooo blij

16. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Kan ik goed geloven Meijtje, geniet er lekker van!!!

17. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    1500,- accommodatie
    500,- benzine
    1000,- voor eten en leuke dingen doen

3000,- totaal

2 weken in de bouwvak naar italie

18. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Is het ook! En ondanks dat er weinig andere kindjes zijn, geniet onze zoon er ook enorm van; iedere dag weer op zoek naar andere kleine en grote beestjes (ook wilde zwijnen en herten op 50 mtr van ons huis!) 's avonds naar de vele sterren kijken, ravotten met papa en mama in de tuin of bos, ridders zoeken in een van de vele kastelen, kano varen in de "wilde" rivier etc etc....

Het zijn allemaal maar "kleine" avontuurtjes, maar daarom vinden wij het zo fijn! Ik kom er al mijn hele leven en ik heb zoveel geweldige kinder-en jeugdherinneringen aan deze vakanties! Dat wil ik ook voor mijn zoon!

En dat alles maar voor een heel klein budget! Wij zijn natuurlijk superverwend dat mijn ouders daar een huis hebben (mijn vader komt uit Tsjechië, vandaar...), dat realiseer ik me heel goed :).

19. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Klinkt super! Geniet er maar van!
    Voor kinderen draait het ook niet om de verre reizen en de dure uitstapjes, gewoon het samen zijn en leuke dingen doen (hoe simpel ook) die maken het tot 1 groot feest voor hun.

20. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik wil ook wel weten waar dit is mag ik ook een pb mss iets voor ons voor volgend jaar

Deel Deze Pagina